jakobm5 Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 sotinga så pen ut hva brukte du for å sote? film eller spray?
Bmw mann Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Sotinga er gjort i litauen hos et proffesjonelt firma. Glemt ut navnet. 10 års garanti. Film. Svart med blåskjær i den da planen er å lakke bilen i azur blue met. Bet 1000,- for hele bilen samtidig hadde jeg bilen på skikkelig stor service hvor det medte ble byttet på understellet!
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Har du kjøpt m5-interiør? spesielt å få montert det i touring, men liker ideen, har tenkt tanken selv
Bmw mann Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Har ikke fått montert det enda da det må gjøres litt modifisering bak i rygglåsene siden de er nedfellbare. Innfestningen er motsatt. Så det har jeg ikke hatt tid til enda, men ellers er det ikke noe hokkus pokkus. Interiøret har jeg. Det er en god oppgradering det!
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Gromt! de er ekstremt gode seter, så det er absolutt verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå