OddErik_E34 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 540 som daily er jo perfekt Er ikke feil det i 2012 nei. Gleder meg masse til å kjøre den nå som god været er i ferd med å komme :)
OddErik_E34 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Ville legge ut noen bilder jeg har fått tilsendt av tidligere eier i Sverige. De er fra sist sommer da den fortsatt gikk i Sverige. Som en ser så er denne entusiast eid og i dag snart et år etter er den like pen og velholdt. Er svært usikker på om jeg ønsker å selge den eller om jeg skal beholde den og gå sommeren i møte med denne:) Få høre hva folk syntes om det og ikke minst om bilen:))
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Har du planer om å registrere den før du eventuelt selger den? Er vel mer lettsolgt da samtidig som det minsker risikoen for at den ender opp som delebil eller ombygd M5
Mikael-B Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Virker ikke som denne skal selges, og godt er det. Du er en virkelig entusiast som ser ut til å ta god vare på bilene. Fantastisk
OddErik_E34 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Har du planer om å registrere den før du eventuelt selger den? Er vel mer lettsolgt da samtidig som det minsker risikoen for at den ender opp som delebil eller ombygd M5 Har tenkt å registrere den. Vært på Biltilsynet og fått tatt første gangs kontroll på den så det gjenstår kun å betale mva så er det skilter på den. Er veldig frem og tilbake på om jeg skal ha den og da bruke den i sommer eller om den går til noen andre...tiden vil vise;)
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Har tenkt å registrere den. Vært på Biltilsynet og fått tatt første gangs kontroll på den så det gjenstår kun å betale mva så er det skilter på den. Er veldig frem og tilbake på om jeg skal ha den og da bruke den i sommer eller om den går til noen andre...tiden vil vise;) Høres bra ut! Fremtidig sammle obiekt dette her, og med skilter på så blir den værende i landet også
///MPower Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 hmm mulig int eg da men ka prisklasse snakker vi her? km stand på bil?
OddErik_E34 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 hmm mulig int eg da men ka prisklasse snakker vi her? km stand på bil? jaa:) Ber om 60 k for bilen (uten skilter men alt gjort klar før registrering) Bilen har gått 182.000 pr dags dato:) Bilen er dønn strøken og kan med hånden på hjertet målet seg med de peneste E34 i norge.
///MPower Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 hmm det må vurderes, ka blir prisen ferdig reg da ca ?
OddErik_E34 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 hmm det må vurderes, ka blir prisen ferdig reg da ca ? Det tørr jeg ikke riktig å si..Men tilkommer en del avgifter på en slik bil også ligger jo en bra 540 med ca 20-220.000 km til ca 90-10 k..Da blir det fort noe over den prisklassen når denne står på skilter:)
koll Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Rett og slett ett nydelig stykke E34! Bildene av denne kan få hvem som helst til å forelske seg i disse flotte kjøremaskinene Kan også forsikre deg om at dersom saken er den samme ang. salg i august, så har du en kjøper
OddErik_E34 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Rett og slett ett nydelig stykke E34! Bildene av denne kan få hvem som helst til å forelske seg i disse flotte kjøremaskinene Kan også forsikre deg om at dersom saken er den samme ang. salg i august, så har du en kjøper Det er hyggelig å høre du lker bilen! Er selv helt forelsket i dette karosseriet og spesielt DENNE bilen. Nydelig farge ("one of a kind") samt sort skinn og stor V8:) Selges ikke bilen nå før sommeren dras igang går den nok for salg i August/September:)
OddErik_E34 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 I det nydelige været som er i dag måtte jeg hente frem 540´en å gi den en real vask og polering i solen. Her er det noen bilder av resultatet og bilen NÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå