Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
540 som daily er jo perfekt ;)

Er ikke feil det i 2012 nei. Gleder meg masse til å kjøre den nå som god været er i ferd med å komme :) :)

n3eiqteoi6tfd1mmlsnb.jpg

Skrevet

Ville legge ut noen bilder jeg har fått tilsendt av tidligere eier i Sverige. De er fra sist sommer da den fortsatt gikk i Sverige. Som en ser så er denne entusiast eid og i dag snart et år etter er den like pen og velholdt. Er svært usikker på om jeg ønsker å selge den eller om jeg skal beholde den og gå sommeren i møte med denne:)

Få høre hva folk syntes om det og ikke minst om bilen:))

q5k297c70ve9tttpavyz.jpg

1d8aghwwh9he9kvtseub.jpg

rrhi9lz0r6uugn81fcnx.jpg

Skrevet

Har du planer om å registrere den før du eventuelt selger den? Er vel mer lettsolgt da samtidig som det minsker risikoen for at den ender opp som delebil eller ombygd M5 :?

Skrevet

Virker ikke som denne skal selges, og godt er det. Du er en virkelig entusiast som ser ut til å ta god vare på bilene.

Fantastisk :)

Skrevet
Har du planer om å registrere den før du eventuelt selger den? Er vel mer lettsolgt da samtidig som det minsker risikoen for at den ender opp som delebil eller ombygd M5 :?

Har tenkt å registrere den. Vært på Biltilsynet og fått tatt første gangs kontroll på den så det gjenstår kun å betale mva så er det skilter på den. Er veldig frem og tilbake på om jeg skal ha den og da bruke den i sommer eller om den går til noen andre...tiden vil vise;);)

Skrevet

Har tenkt å registrere den. Vært på Biltilsynet og fått tatt første gangs kontroll på den så det gjenstår kun å betale mva så er det skilter på den. Er veldig frem og tilbake på om jeg skal ha den og da bruke den i sommer eller om den går til noen andre...tiden vil vise;);)

Høres bra ut! Fremtidig sammle obiekt dette her, og med skilter på så blir den værende i landet også :)

Skrevet
hmm mulig int eg da :)

men ka prisklasse snakker vi her?

km stand på bil?

jaa:) Ber om 60 k for bilen (uten skilter men alt gjort klar før registrering)

Bilen har gått 182.000 pr dags dato:)

Bilen er dønn strøken og kan med hånden på hjertet målet seg med de peneste E34 i norge.

l9xot8g1mnf91586edu1.jpg

Skrevet
hmm det må vurderes, ka blir prisen ferdig reg da ca ?

Det tørr jeg ikke riktig å si..Men tilkommer en del avgifter på en slik bil også ligger jo en bra 540 med ca 20-220.000 km til ca 90-10 k..Da blir det fort noe over den prisklassen når denne står på skilter:)

Skrevet

Rett og slett ett nydelig stykke E34! Bildene av denne kan få hvem som helst til å forelske seg i disse flotte kjøremaskinene :) Kan også forsikre deg om at dersom saken er den samme ang. salg i august, så har du en kjøper :P

Skrevet
Rett og slett ett nydelig stykke E34! Bildene av denne kan få hvem som helst til å forelske seg i disse flotte kjøremaskinene :) Kan også forsikre deg om at dersom saken er den samme ang. salg i august, så har du en kjøper :P

Det er hyggelig å høre du lker bilen! Er selv helt forelsket i dette karosseriet og spesielt DENNE bilen. Nydelig farge ("one of a kind") samt sort skinn og stor V8:)

Selges ikke bilen nå før sommeren dras igang går den nok for salg i August/September:)

Skrevet

I det nydelige været som er i dag måtte jeg hente frem 540´en å gi den en real vask og polering i solen. Her er det noen bilder av resultatet og bilen NÅ:)

xj707qa3roxmq2zzk2pq.jpg

v6ppdr8nqx6pv8xqwh20.jpg

h3antp3w59wdv3ucnb6c.jpg

g81xfxwe8rlmincrwfsu.jpg

xy5nhahrvwhz6zteklb7.jpg

qc2yfjjizbw0oeedp22i.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...