stevenli Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Er ikke 100% sikker om det er en 330 fanger, men fikk den med når jeg kjøpte noen felger til bmw'n min for noen år tilbake, og han hadde en 330, og no skulle jeg selge fangeren og han hadde en E46 316, og han sir den ikke passer ? :S lurer på om det er jeg som har tabbet meg ut? at den ikke passer til 316 eller om han sir det bare for å få den levert tilbake på en enkel måte.. ? http://www.finn.no/finn/minfinn/myitems ... e=33852390 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Feil link Foran eller bak det er snakk om? Hvilken type karosseri (sedan, coupe osv) har den stått på og hvilken type er den forsøkt monetert på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevenli Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 oi, feil link pga jeg var innlogget, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33852390 der er riktig vil jeg tro det er da en frontfanger og den sto orginalt på en 330 E46 coupe (er jeg nesten 100% sikker på) jeg har da en E46 320 cabriolet, han jeg fikk den med sa at den ville passe på cabriolen, han som kjøpte den no er jeg ikke sikker på hvilket karosseri han har (men tror han sa sedan). Men er det forskjell på fangera fra sedan og coupe og cabriolet da eller ? alt er såklart E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Alle coupè- og cabriolèt-fangere passer om hverandre, og det samme med sedan- og touring-fangere. 330-fangeren har noen mindre kosmetiske forskjeller, men de er i bunn og grunn like som resten. Coupè-fanger kan monteres på sedan uten større problem (og omvendt), men den må tilpasses litt, da den er noen millimeter bredere. I tillegg har ikke coupè-fangerene list, noe sedan-fangerene har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå