Bmwturbo Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Noen her som har ein fine elle rå Bmw til låns et par timen onsdag 4. april ??? Jeg skal gifte meg og vil jo selfølgelig ha en Bmw i bryllupe, E30 er tydelig vis ikke go nok for denne dagen. Jeg holder til på Karmøy Avaldsnes, så vis det er noen i distrikte som vil låne bilen vekk et par timer så hadde jeg blitt gla Jeg kan kontaktes på: tlf: 99268861 mail: bmwturbo86@hotmail.com Mvh Ruben Frøland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hør med din lokale Bavaria forhandler om de kan låne deg en bil. Vi lånte ofte ut biler til bryllup på Bavaria her i Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ja eg tenkt meg te bavaria ein tur for å hørra me de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Jeg fikk negativt svar fra Bavaria når jeg prøvde, men kan jo være du er heldigere. Nils Wathne Auto (Mercedes) var mye greiere der, og vi kunne få låne bil uten problem. Endte forøvrig opp med en hvit Mini Cooper S for anledningen, så litt BMW ble det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå