Håvard P Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Ingen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 smelt de sammen igjen med en loddebolt, bare pass på at lengda blir d samme. ta evt litt plast av samme type å legg til ellers finnes det noe "plast sveise lim" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 smelt de sammen igjen med en loddebolt, bare pass på at lengda blir d samme. ta evt litt plast av samme type å legg til ellers finnes det noe "plast sveise lim" Okej Vet at 3M skal ha noen bra produket. Men er usikker på styrken .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Endeli komt heim frå sjø. Har ikke blitt gjort så mye siden det er helg. Men har fått pussa litt. Ny grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Når blir det lakering?, farge bestemt? Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Når blir det lakering?, farge bestemt?Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapiox Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Gå for den mørke blå fargen, den er så sykt rå på e30 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 (endret) Slettet Endret Januar 13, 2017 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Blir spennende detta! Jeg er i akkurat samme boks som deg! Skal snakke med lakkerer i nærmeste framtid, også veit jeg ikke om noen andre har den samme lakken jeg skal bruke på en E30. Riktig nok en veldig vanlig farge, men det er ikke noe orginal Bmw farge Skal du på E30 Meet eller Gatebil på Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Blir spennende detta! Jeg er i akkurat samme boks som deg! Skal snakke med lakkerer i nærmeste framtid, også veit jeg ikke om noen andre har den samme lakken jeg skal bruke på en E30. Riktig nok en veldig vanlig farge, men det er ikke noe orginal Bmw farge Skal du på E30 Meet eller Gatebil på Rudskogen? Alt til sin tid. Skal gå skule til hausten så er usikker på hva eg får råd til. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 (endret) Slettet Endret Januar 13, 2017 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Fornøyd med de uorg nyrene der? Bra du skal kjøre chrome nyrer;) hvilken type skole skal du begynne på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Fornøyd med de uorg nyrene der? Bra du skal kjøre chrome nyrer;) hvilken type skole skal du begynne på? Usikker på passforma på desse nyrene. Om den er drålig kjøper eg orginale Skal begynne på teknisk fagskule - skipsteknisk drift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 passforma er bra, er heller det jeg svarte på pm jeg tenker på åja, starks ferdig med det jeg nå, maskinist eller styrmann du skal gå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå