tobiastorvik Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Har lagt prosjektet litt på is pga skolegang og dårli med tid. Men satser på at bilen er klar i løpet av 2014 Og btw har kjøpt oz futura i 17 Buuuuuuuu! Peise på no håvard rekke det til sommaren! Er nokk penger som er problemet Tobias. Men satsa på at eg kjem meg på sjøen i sommarferien He samme problemet sjøl, å d suge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Om eg får tilgang til presse blir det og sette sammen bakstillinga i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 (endret) Har fått rydda litt i delene som eg har liggende. Har skaffa meg ny bensintank, 188 kardang og noen andre deler. Så det blir montering av det nye understellet om ikke lenge. Her har dere noen bilder. Klips og skruer til montering av nye bensinrør. Nye orginale Hella lykter. Nye Grøftelys Deksel til sikkringsboks M tech klistermerker til syling. Sorte sideblinklys Nye emblem, skruer og skiltlys M3 evo tweeter M tech kule med lys. M tech pedaler. (usikker på om de blir monter) Sentrallås Endret Januar 13, 2017 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Følger med her ja! Stolt av og være sunnmøring når eg leste gjennom denne tråden Uti våje det skjer ting he eg fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syveri Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 ser meget bra ut! kjøpte du denne på ellingsøya? hadde tenkt å kjøpe den selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 ser meget bra ut! kjøpte du denne på ellingsøya? hadde tenkt å kjøpe den selv! Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Her er de som har blitt gjort denne frituren. Er ikke så mye, men må starte en plass Min første og siste VAG solgt ! Ny Bruksbil E46 320dA 2004 Tilbake til e30en Motor og forstilling ute Traversen skal sandblåses og motorfestene skal forsterkes. Noen som trenger en M20B20 med kasse ? 220 000 km _______________ I dag har har jeg bestilt det av deler som skal til for å få bilen på hjul igjen. Bestilte også i samme slenge ny bensintank. Reiser på på sjøen nå kommende Onsdag så blir ikke noen store oppdateringer før om 4 uker. Sleng gjerne inn en kommentar om det er noe dere lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå