mudbug Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Jeg skiftet ABS sensor på høyre bakaksen. Jeg fikk knukket og hele sensoren lå igjen. Jeg brukte 3 mm bor og boret i midten på sensoren (ca. 1,5 cm inn på sensoren). Jeg skruet inn en gipsskrue 5cm. Jeg trakk den ut med en tang mens en venn brakk den ut med ett stort flatskrujern ved navet. Jeg har ikke bildet men du ser sensoren på navet. Nå er lampene slukket.
Otis Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Good job! Jeg skiftet på min også her for 2-3 uker siden. Rimelig kurant jobb.
Nero Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Noen som har tips kor eg kan få ut skruen,sitter rimelig fast den og nøkkelen går bare rundt på skruen?
lagunilla Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Wise greap(?) gjorde susen på min. Prøv det, men pass på så du ikke knekker lille skruen da. Da ender du opp med denne DIY en:D
jale Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Hvorfor presser dere ikke bare ut sensoren fra baksiden,det går fint med et brekkjern eller en stor skrutrekker.
m520 Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Min har satt seg, å knekt.. Hva mener du med skrutrekker på baksiden??
hon Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 m520 skrev: Min har satt seg, å knekt.. Hva mener du med skrutrekker på baksiden?? Kunne jeg tenkt meg svar på også.
mudbug Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Skrevet Juni 13, 2013 hon skrev: m520 skrev: Min har satt seg, å knekt.. Hva mener du med skrutrekker på baksiden?? Kunne jeg tenkt meg svar på også. Hvis du ser på baksen av sensoren, ser du sensoren som stikker ut ca. 1 cm og peker mot bakaksling. Du kiler en stor skuetrekker og brekker den ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå