///FredriK.S Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Legger ut finn.no annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34177905 Prisen kan diskuteres, innbytte kan være av interesse!. Ta kontakt for spørsmål - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Hvilke biltyper vurderer du i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Denne er særdeles aktuell for min del. Er det aktuell med inbytte i E36 318i Touring eller bør denne selges først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Er interessert i e28,e30, e36 og e39. Må være over 2liter, og helst manuell. Må også være hel og grei, men noe småplukk er ikke noe problem Send meg gjerne noen bilder av bilen din på PM alikevell, Maximan Prøvde å legge ut bilen på finn i sta også, men nettbanken er nede ser det ut til. så får vente litt til med det. - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hei, nå har det seg faktisk slik at jeg bor i porsgrunn og hvis du har tid til uka så kan jeg komme innom deg en ettermiddag og titte litt på din bil og du på min? Resten kan vi sikkert ta på PM for ikke å forurense salgstråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå