S.Hafsmo Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Jeg antar han refererer til det faktum at lettere reimhjul ikke gjør noe forskjell overhodet. Jeg fjernet 10kg av svinghjulet uten å merke så mye, med andre ord er det tvilsomt at noen gram av reimhjulene skal gjøre noe forskjell.
SweetBMW Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 lol Innleggene dine er så epic når folk uttaler seg om slike ting Chechenfighter: Angående dette effektanlegget fra Schmiedmann. Jeg hadde dette på min bil og opplevde at bilen ble litt mer lett-pustet føltes det ut som. Og kanskje litt sprekere, men mest er det nok pga den mer sexy lyden man føler det Det å begynne å bytte dyser og slikt og alt på en standard sugemotor uten å gjøre noe med mappinga av hjernen vil ikke gi deg annet enn trøbbel og faenskap. Kjøp min med M54B25 i stedet, det er 45 hk mer der allerede..
TRF Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 hehe.. hadde lest mange tråder med mye rart her, så orka liksom ikke. Men +1 til sweetbmw og S.Hafsmo. Uansett hvor mye vekt du tar av reimhjul endrer du ikke på effekten som produseres av motoren, du kan dog få noe bedre respons. Da er svinghjul/clutchpakke stedet å lette. Om man tenker på "oversize" hjul, så er det et emne det ikke er verdt å diskutere engang når det gjelder en gatebil. og som sweet sier, større dyser på en helt vanlig sugemotor? nei. "Lese mer" er nøkkelordet her.
Azeton Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Kjøp deg et brukt kompressor sett fra ESS vil tro det er blir billigere enn all sugetrimmen din. så kan du plusse på endel mer effekt og moment
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå