chrisen Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Trenger ris,ros og stylingtips til min Mora red E46 coupe. (Ikke helt fornøyd med hekken, finnes det noe diffusor som kan brukes til den fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Nydelig bil med knalltøff farge! Vet ikke om noen diffuser til den fangeren, men ville gått for mtech2 hvis du skal bytte. Denne er mye "renere" og har ikke reflekser bl.a Ellers ville jeg fjerna ACS-merkene da det bare er speila som kommer derfra. Og fjerna øyelokka Mørke blink i front/på siden hadde også passa, men er ikke et must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Nydelig bil med knalltøff farge! Vet ikke om noen diffuser til den fangeren, men ville gått for mtech2 hvis du skal bytte. Denne er mye "renere" og har ikke reflekser bl.a Ellers ville jeg fjerna ACS-merkene da det bare er speila som kommer derfra. Og fjerna øyelokka Mørke blink i front/på siden hadde også passa, men er ikke et must. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Konge tøff farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Wow, spesiell farge, likte den! Fin bil, selv om jeg selv villa fjerna handlevogna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Lurer på å fjerne vingen men redd for stygge skruehull, evt bytte ut med csl-vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 ASC-merkene er allerede fjernet. På jakt etter litt mer voksen M3-look da dette er drømmebilen. Vurderer også shadowline-lister selvom chromen står godt til fargen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Pen farge på bilen.M-Tech 2 bakfanger og CSL bagasjeluke tror jeg hadde blitt pent. Hva mener du med CSL vinge ? Øyelokkene var ikke helt min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulerer med flott bil, med finfin farge Henger meg på det Lars89 har skrevet lenger oppe om mtech2. Min mening er at det vil gi, som du sier selv du vil ha, en litt mer voksen look. Av med haifinne, og vinge. "Vaskelist" istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Mtech2 bak hadde ikke vært feil, noen som vet hva herligheten ca ville kostet? Fanger+lakk+montering? Med CSL-vinge mener jeg de buede spoilerene en kan montere oppå koffertlokket, hakket større enn vaskelisten. Er redd for at vingen som står på etterlater seg stygge merker og skruehull. Vet ikke hvordan disse er festet jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Fangeren koster 3600 på Schmiedmann. Lakk og montering blir fort det samme. Vinga er nok enten skrudd og/eller limt med tec7/Sicaflex. Vil nok uansett bli merker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 gamle bilen min jo! grom lyd i denne. og såvidt eg har fått høre da eg hadde bilen så er det einaste e46 320 i norge me den fargen (?) kor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Holder til i Bergen, nærmere bestemt Askøy. Du som hadde bilen før den gikk som innbytte hos pettersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Riktig ja, har du byttet ut i ny BMW da eller? Går det an å spørre hva du fikk i innbytte? Tror Pettersen gjorde en god deal ved videre salg for å si det sånn. Men utrolig flott og strøken bil da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå