Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ris,ros og stylingtips til min Mora red E46 coupe. (Ikke helt fornøyd med hekken, finnes det noe diffusor som kan brukes til den fangeren?

47ede7vjji7ndng82wym.jpg

0cef199u3mgsngxk1vv9.jpg

5gkwwrwa6u10vsran05t.jpg

ppk5ouvz404wry27pb2a.jpg

himiqqlmzdda0l7l75n0.jpg

cglibjed9x6gbwa36nj8.jpg

rs6c11wkyo67whup9r8z.jpg

cqd2fwv6j2gsgd9nvovn.jpg

Skrevet

Nydelig bil med knalltøff farge!

Vet ikke om noen diffuser til den fangeren, men ville gått for mtech2 hvis du skal bytte. Denne er mye "renere" og har ikke reflekser bl.a :wink:

Ellers ville jeg fjerna ACS-merkene da det bare er speila som kommer derfra. Og fjerna øyelokka :wink:

Mørke blink i front/på siden hadde også passa, men er ikke et must.

Skrevet
Nydelig bil med knalltøff farge!

Vet ikke om noen diffuser til den fangeren, men ville gått for mtech2 hvis du skal bytte. Denne er mye "renere" og har ikke reflekser bl.a :wink:

Ellers ville jeg fjerna ACS-merkene da det bare er speila som kommer derfra. Og fjerna øyelokka :wink:

Mørke blink i front/på siden hadde også passa, men er ikke et must.

+1 :D

Skrevet

ASC-merkene er allerede fjernet. På jakt etter litt mer voksen M3-look da dette er drømmebilen. Vurderer også shadowline-lister selvom chromen står godt til fargen på bilen.

Skrevet

Gratulerer med flott bil, med finfin farge 8)

Henger meg på det Lars89 har skrevet lenger oppe om mtech2. Min mening er at det vil gi, som du sier selv du vil ha, en litt mer voksen look. Av med haifinne, og vinge. "Vaskelist" istedet :)

Skrevet

Mtech2 bak hadde ikke vært feil, noen som vet hva herligheten ca ville kostet? Fanger+lakk+montering?

Med CSL-vinge mener jeg de buede spoilerene en kan montere oppå koffertlokket, hakket større enn vaskelisten.

Er redd for at vingen som står på etterlater seg stygge merker og skruehull. Vet ikke hvordan disse er festet jeg?

Skrevet

Fangeren koster 3600 på Schmiedmann. Lakk og montering blir fort det samme.

Vinga er nok enten skrudd og/eller limt med tec7/Sicaflex. Vil nok uansett bli merker ja.

Skrevet

Riktig ja, har du byttet ut i ny BMW da eller? Går det an å spørre hva du fikk i innbytte? Tror Pettersen gjorde en god deal ved videre salg for å si det sånn. Men utrolig flott og strøken bil da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...