Gå til innhold

Hardtops E30 Superduper


Hardtop
 Share

Anbefalte innlegg

En kjedelig update igjen, har bare funnet mer rust. I hjulhuset rundt tankpåfyllingen var det kjeks gitt. Jeg visste at dekselet over slangene der var morkent, så det er handlet inn.

Da jeg fjernet ekspansjonstanken oppi er fant jeg resten av kjeksen.

Kjøpte nytt ytre hjulhus, men valgte å bare kappe ut det jeg trengte. :?

khnzdzwrjzlkwl6c5vsg.jpg

3vs5tafd0spswega7uq7.jpg

Vekk med råtan!

l6lovh835hnq3dny3fd3.jpg

Så er det om å gjøre å være litt nøye.

na6y35v2q82lmmqveapf.jpg

ao6iq545mq5kn5rf06h5.jpg

Så ble jeg litt ivrig, og glemte å ta bilde før det var ferdig med strukturmasse og det hele. :-)

tn0q94wg6p8nxmhmbd72.jpg

Da er det snart tid for å begynne på litt morsommere ting. Bakstilling først, deretter forstilling, så lakkering. (Håper jeg :-D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vippa er gull! :-) Hva slags E30 har du kjøpt? Tråd?

Fikk tak i en Orginal 325i 2dørs lav km og lite rust. Har ikke laget no tråd. Skal bare sveise litt rust og lakkere den opp igjen. Beholde den mest muligh orginal :D Etter og sett den siste opptateringa di så måtte je ut og sjekke rust i innerskjerm ved tanklokk og det var kjekks der hos meg og :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippa er gull! :-) Hva slags E30 har du kjøpt? Tråd?

Fikk tak i en Orginal 325i 2dørs lav km og lite rust. Har ikke laget no tråd. Skal bare sveise litt rust og lakkere den opp igjen. Beholde den mest muligh orginal :D Etter og sett den siste opptateringa di så måtte je ut og sjekke rust i innerskjerm ved tanklokk og det var kjekks der hos meg og :evil:

Ah, kjedelig. Sjekk disse punktene også. Jeg måtte inn med friskt stål her også.

3gdwwemdn5rracx89e76.jpg

ehxnb7udrl1vs0zi98m7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig å følge med i tråden din , gjør ting skikkelig å ingen snarveier , og sørger for å få godkjent det du gjør . har mer sans for sånne tråder egentlig enn tråder der folk senke bilen så den ikke kan kjøres omtrent å sett på hjul som egentlig ikke passer .

du kjører en oem + stil , ska fortsatt se orginalt ut men funke som faen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner det å dra seg til litt. Ferdig med det meste av det kjedelige rustarbeidet.

Fikk lagt strukturmasse på etter å ha sveiset inn nytt stål her.

ofnpviyxw4lm36gjt8wd.jpg

Kanalene er ferdige, og fikk også et lag med strukturmasse.

mbqlybi8563up0taf715.jpg

Ellers har jeg vært i tenkeboksen i forbindelse med dette 02-prosjektet til Mortiz.

viewtopic.php?f=35&t=240340

Har sett på bilen, og bilder av rustsveisingen. Dette er imponerende arbeid, og den bilen er 100% i strekk om noen vurderer å bygge seg en 02.

Jeg har funnet ut at jeg ikke er supermann, og at jeg har en kone som forventer at jeg av og til er innom huset, så jeg (tror) jeg har slått det fra meg. :-)

Var innom MC messa på Lillestrøm også, og så en Porsche med en superkul farge. Om noen kan fortelle meg koden på denne, er jeg interessert.

wawxdhth5thmk0e50l3e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...