Larsgunnar Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Strøkent arbeid som vanlig. Morsomt å følge med her, siden du er så flink til å ta bilder og forklare! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Steike meg, det er bare å bøye seg i støvet... God damn! Forresten, jeg har min tempmåler i topp også, slik kommer det fra Alpina... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 16"" må den få Harald!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Steike meg, det er bare å bøye seg i støvet... God damn! WORD!!! Digger ombyggingene du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, betyr litt det. Pedi, hva slags temperatur ligger en diff på under normal kjøring? Trond, jeg venter på 16 tommerne. Gleder meg til å teste de på. Banehjula blir allikevel 7x15 krysseker, mye pga prisen på dekk. Jeg trenger også tips om hvor man får kjøpt bremseslanger i ulike lengder, helst stålomspunnede. Banjokobling mot Porschecallipperen og standard BMW mot bremserøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Lag selv, fittings of norway eventuelt krb har stæsj til slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Pedi, hva slags temperatur ligger en diff på under normal kjøring? Damn, måtte du spørre meg? Litt usikker, men er ikke rundt 50 +/- grader normalt uten direkte straffing av diffen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Pedi, hva slags temperatur ligger en diff på under normal kjøring? Damn, måtte du spørre meg? Litt usikker, men er ikke rundt 50 +/- grader normalt uten direkte straffing av diffen... Hehe. Tenkte kanskje du hadde sett tempen på din egen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Jo, min ligger nok rundt der. Har ikke hengt meg opp i det så mye egentlig, for det er så mange andre ting jeg følger med på når jeg er ute på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Ja det er sant. Destroyy, jeg tror jeg bør unngå hjemmelaget. BT føler seg nok også tryggere med TüV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Bremseslanger hadde jeg ikke laga selv nei.. e21 har banjo på caliperne bak,men de blir nok for korte til å bruke foran... De har mye fint på ebay da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Pedi, hva slags temperatur ligger en diff på under normal kjøring? Artig bygg du har her med diverse fikse løsninger. Angående difftemp så har eg dette på min og den ligger rundt 60-80 grader ved vanlig kjøring. Klarte 139 maks på Rudskogen . Eg lagde nytt hull til min sensor midt imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 hmm kan dette vera no da ? http://rallyroad.net/content/e36-bbk-st ... rake-lines Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Jeg trenger også tips om hvor man får kjøpt bremseslanger i ulike lengder, helst stålomspunnede. Banjokobling mot Porschecallipperen og standard BMW mot bremserøret. Her : Tüv godkjent og det hele. http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E30-M3-FR ... 19da692c8c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Takk gutter! Bestiller det settet fra ebay jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå