destroyy Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Hehe, tenkte litt på det at du sikkert skulle ha tuv. Vi fra konnerud trenger ikke slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellems, E30 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 har du en anbefaling om jeg bør sette vifte foran eller bak radiatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 har du en anbefaling om jeg bør sette vifte foran eller bak radiatoren? Har vel egentlig ikke noe formening om det er best å ha foran eller bak. Er vel plasshensyn som oftest bestemmer dette. Jeg plasserte den som sugevifte bak, istedet for originalvifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellems, E30 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Okei, det jeg også skal gjøre da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Ikke gjort så mye i påsken, annet enn å handle på meg denne. En spartansk utstyrt E30 uten takluke, og med riktig farge - Zinnoberrot. Kanskje jeg en gang i fremtiden får tid til å begynne på et prosjekt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Tøft. Riktig farge . Ser uskrudd ut også. Hvordan kom du over den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Er det den 316i'en som har ligget på finn en stund nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Fant den på Finn ja, ligget en ukes tid tror jeg. Eid av eldre folk, kjørt 144 000 km, rustne dører og kanaler/hjulbuer. Tror den er ganske bra i gulvet. Drømmer om å lage en slik en gang: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Da syns jeg du skal det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Kjør på, jeg har trua!! Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Blir satt vekk i første omgang. Har jo denne blå å kose meg med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Kan passe på den blå i sommer så du kommer igang jeg Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Hvis det er 88 mod må du sjekke under sikringsboksen iallefall. Hehe. Fy faen så de ruster der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Den har jo ikke takluke, bør ikke ruste der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Har ikke noe å si, jeg har hatt en 88 uten luke, men rust som f*** der Er vel en slags produksjonsfeil med de skjøtene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå