plugg69 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Spre det på facebook.. det er et mektig medium.... Sent from my GT-I9300 using Xparent BlueTapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Jeg har selv blitt frastjålet bilen, fant igjen bilen men all verdi og mange deler ble stjålet. Jeg har ikke sett snurten av to sjeldne Acerbis roadracing hjelmer, kjøreutstyr og BMW artikler. Det er nå 3 år siden, og her omdagen så jeg den stjålne spillern min(Alpines toppmodell) tilsalgs på Facebook. Saken er at du ikke har noen bevis for at du er rettmessig eier.. Man kommer jo ingen vei.. Man kan jo merke hver eneste del på bilen, finnes det noen form for Securmark(som på båter) til bil? Guard Systems ol. Er vel smart å bruke, men kjedelig å måtte betale for noe som "ikke skjer". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Jeg hadde Guard Systems i bil og på motorsykkel, men enten så har de hatt scanner og søkt de opp på noe vis. Eller så har de funnet de i ilen når de har demontert de og vært så frekke at de har lagt de tilbake på plass i garajen. Jeg opplevde også en svakhet ved bruk av guard systems. Det fungerte ikke når de skulle søke de opp i min egen garasje. Så selv om man prøver å gardere seg mot alt mulig så hjelper det fint lite når hjelpemidlene svikter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Skal sette opp IP kamera som dekker gårdsplassen her selv, men det i seg selv er jo ikke nok for å forhindre innbrudd/stjeling. Man behøver alarm med noen skikkelig sirener som utløser alarm på litt utradisjonelle måter og som ringer opp din mobiltelefon automatisk. Om man feks. har en inngangsdør til garasjen kan en måte være å lage til en bryter på dørhåndtaket etc. så om noen rører dørhåndtaket utløses alarm feks. Samt magnetkontakter og glassbrudd på dører og vinduer og port.Har for vår egen del i huset montert lysdioder flere steder i huset som lyser når garasjeporten står åpen. Da glemmer man aldri heller å kjøre ned porten når man feks. kommer hjem fra jobb på tom mage. Porten kan også betjenes med brytere rundtom. En kompis har ganske grom alarm på bilen hvor han får melding på telefon å kan stoppe bilen via mobilen eventuelt Men kan vell svikte det å som alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 utrolig trist å høre dette. skulle gjemt en gps sender i bilen et sted. så når den blir stjålet skrur man det på og finner den. tror det er den eneste måten man kan føle seg 100% trygg påhåper du får tak i de #&%/" som gjorde dette Dette har jeg sett flere har snakket om ja... hadde jo vært utrolig overraskende for di jævla svina som holder på sånn her at det plutselig var besøk utenfor der ti holder på! Kom til å tenke på at for noen måneder siden kom det to biler opp i gården hjemme, en varebil å en pickup... Di utga seg for å være takfiksere... Vi har noen takstein på taket som er ødelagt så di sa di kunne fikse dette. Men jeg la merke til at di virket mye mer innteresert i hva mann hadde i garasjen å nede ved låven osv enn å komme seg opp på taket å fikse, nå hadde jeg heldigvis hverken sykkel eller biler hjemme akkurat når di var her. Men enden på visa er at taket ble aldri fikset å folka kom aldri tilbake Sånne folk tror jeg kan være med på sånne ting som dette... Var ikke veldig vanskelig å se at di ikke var rundt for å fikse tak! Tenkte ikke over dette noe mere men sa klart ifra til faren min at di der var VELDIG nysgjerrig på alt annet enn taket... Så om noe blir borte herfra så er det di! Han var så dum å ga di 3000kr for å handle noe til taket å var etter denne dagen di ikke kom mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå