Gå til innhold

Min første 5-serie. 525da m-sport!

Share

Anbefalte innlegg

Da ble det endelig bil på meg også :D Det ble en 525da m-sport sedan 2005mod. :) Veldig fornøyd!

gått 130.000. Planer fremover er ikke store, bytte emblem å litt sånn diverse. Felger kommer også men trenger penger først :wink: Må få bytta veivhusventilasjonen, og har dug/vann øverst i lyktene(der diodene sitter). Her er noen bilder fra forhandleren :)

Skulle hatt utstyrslista, hvor finner jeg det?

hu3h5xofxkos7y555so5.jpg

7cfddg02lpstv0smqwxn.jpg

h8gb8iy2lcrzwp2xa3l6.jpgd5k58thu4mepwuplvi01.jpg

Planer:

Bytte alt av filter olje (veivhusfilter)

Grunndig innvendig behandling, dashbord og delskinnet må få litt smørning :)

Bytte emblem panser og koffertlokk.

Tåkelyktene er gulnet litt, så enten bytte(viss man kan bytte glasset) eller prøve meguiars polering.

Har dugg/ vann i øyenbrynene. Et iriterende problem som jeg ikke helt finner ut en løsning på..

Bytte deksel under senterer på rattet. (flasset av overflate)

Om jeg kommer over et hakk større felger til en bra pris blir det selvfølgelig det. Har sett litt på Bmw style 172! men ettersom jeg har leita litt så er vel dette sjeldne å dyre felger sjønner jeg...

Det var det jeg kom på nå! Kom med innspill!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :) Mange mente at jeg kom til å angre på at jeg ikke kjøpte stasjonsvogn, men det gjør jeg ikke! Denne er mer enn stor nok for meg :wink: Har målt den med et par stasjonsvogner,bla v70 å det er da man virkelig ser størellsen.

Men det som gjorde størst inntrykk var forskjellen mellom 5-3serie, bedre kjøre egenskaper å den ligger som et skudd på veien :D Tenker jeg vil beholde de orginale 18" en stund, er veldig goe kjøre på og er ikke så sårbare på dårlig vei :)

Er det noen som har erfaring med dugg/vann i de orasje diodene? Er veldig mye på denne! Hørt om flere som legger i silica gel poser men det hjelper nok ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte Bmw i dag for å prøve finne en løsning på det vannet jeg har i øyenbryna, men de hadde ikke tips komme med. Vet ikke hva som blir løsningen.. Noen som har hatt dette problemet?

Hei hadde samme problem på min gammle 525D 2005, du må nok kjøpe deg nye hovedlykter, jeg bestilte nye fra tyskland så ble det litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...