Gå til innhold

Min første 5-serie. 525da m-sport!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hørt om tilfeller hvor folk har kjøpt nye lykter, men dugg i dem også. Og bmw har sagt at det må man bare regne med. Har litt dugg i mine jeg også til tider, tenkte å legge i noen silicagelposer ;) Hvor mye måtte du gi for denne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok ikke hjelpe med silicagelposer når det er vann i øyenbrynet. Hadde det vært i den nedre del av lykten så ville det fungert i større grad. Det er for øvrig en flott E60 du har kjøpt deg med en fin fargekombinasjon. Gleder meg til å se mere av denne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann i øyenbryn er ikke noe å gjøre med, de jeg har kjøpt skal det ikke ha vert dugg i men vil legge i silica gel poser uansett.

Søkte litt rundt det med vann i øyenbryn å det kan vist komme av at man slår igjenn panseret for hardt! Slik som om vinteren ved ekstrem kulde... kan komme små sprekker øverst på lykta! Så pass på det folkens :wink:

Kommer mer bilder å sånt, men først og fremst blir det olje og filter bytte. Har nå behandlet delskinnet. Kommer til å bytte ut div som emblem å litt småting som ser slitt ut med det første.

Polering blir det neste bare været blir varmere :wink: Felger blir det kankje når pengeboka sier ja... ellers har jeg fått mer sansen for å holde det orgonalt :P

Trenger felgtips!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...