Ostnes Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Fin bil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Takker, kommer mer bilder bare været blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Noen som vet hva disse felgene heter? org bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Noen som vet hva disse felgene heter? org bmw? De er vel org e60 19"M felger som kom i 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Liiiitt lyst på sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 BMW style 172. Kom i 8,5 og 9,5x19. Knalltøffe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Syns de passer e60 helt perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Oppdaterte førstesiden med litt planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 nice bil! gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Da er det nye lykter på vei!! Gleder meg å få byttet ut de jeg har, slipper man gå se på vannet i øyenbryna hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Har hørt om tilfeller hvor folk har kjøpt nye lykter, men dugg i dem også. Og bmw har sagt at det må man bare regne med. Har litt dugg i mine jeg også til tider, tenkte å legge i noen silicagelposer Hvor mye måtte du gi for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Det vil nok ikke hjelpe med silicagelposer når det er vann i øyenbrynet. Hadde det vært i den nedre del av lykten så ville det fungert i større grad. Det er for øvrig en flott E60 du har kjøpt deg med en fin fargekombinasjon. Gleder meg til å se mere av denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Vann i øyenbryn er ikke noe å gjøre med, de jeg har kjøpt skal det ikke ha vert dugg i men vil legge i silica gel poser uansett. Søkte litt rundt det med vann i øyenbryn å det kan vist komme av at man slår igjenn panseret for hardt! Slik som om vinteren ved ekstrem kulde... kan komme små sprekker øverst på lykta! Så pass på det folkens Kommer mer bilder å sånt, men først og fremst blir det olje og filter bytte. Har nå behandlet delskinnet. Kommer til å bytte ut div som emblem å litt småting som ser slitt ut med det første. Polering blir det neste bare været blir varmere Felger blir det kankje når pengeboka sier ja... ellers har jeg fått mer sansen for å holde det orgonalt Trenger felgtips!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Kjedelig syn i dag, sommerhjul Men Men!! Venter spent på nye lykter nå, blir nice få bytta ut de "vannfylte" jeg har nå! Kommer pakke fra GS snart og, alt av filter deriblant veivhusfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Suser rundt på nette etter Led`s til 5`ern! Skal ha til ringene og tåkelys. Så fant jeg disse... meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå