Steffan C Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Få på hjula nå da. Dekka kom i dag, men brodern har ikke mulighet før etter påska. Uansett lenge igjen av somm'ærn GeirA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Sommern er snart over den.. har du ikke sett været ute de siste 2 ukene? Nå har Norge fått tildelt sin porson med sol for uoverskuelig fremtid. Husk at vi tar noen pics i år da. Sifra hvis du skal ha deg sånn liten stjert fra ebay ellernoe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Nå får du være litt positiv ift. været da gutt Og hadde vært konge med noen skikkelig pics, så det må vi få til. Har du noen tips til passende stjert til denne da, og hvor jeg skal handle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Flott bil du har der. Jeg snuste på 320si selv når jeg var i markedet for e9x, men slo det ifra meg pga uengasjert selger. Jeg synes BMW har hatt veldig mye riktig tankegang under byggingen av SI. Mekanisk gass, lavere vekt og generelt mindre dilldall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Takker for det Yngvejos Her er forresten litt mer info om denne mod. Wikipedia Club BMW 320si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå