Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Har en 2000 Mod e39 520D som jeg har Kun Xenon i Nærlys, men jeg har Lyst å Bytte til Xenon, Xenon - look eller Led Lys i De andre "Park, Spredere, Evt fjærnlys. Hvordan Pærere Skal jeg Handle (Hvordan ser de ut) Link til bilder,

også lurer jeg på Hvordan man Bytter disse ut er det mye Kluss (en link til DIY) hadde vært greit med mindre noen kan forklare dette her :D

Skrevet

Type pærer finner du her:

http://www.automotive.philips.com/

Velg din bil og så får du opp hvilken type pærer du skal ha.

Er veldig enkelt og bytte både park og fjernlys på disse bilene. Det sier seg nesten selv. :)

Grøftelysa kan være litt verre, men ikke noe problem.

Har du M-tech front fanger, drar du av ramma rundt grøftelyset, da sitter der 1 skrue, etter du har skrudd den ut er det bare og vippe ut lykta. Veldig enkelt.

Har du standard frontfanger sitter der klips på grillen rundt lampen, dem sitter oppe i grillen, disse må du ta ut før du prøver og fjerne grillen. Husker ikke helt hvordan det var, men det ser du når du kikker på det. Tror det var 2 skruer på lyktene her. Så vipper du ut.

Det er egentlig veldig enkelt. :)

Gode xenonlook pærer kan du kjøpe for eksempel her: www.haugland.biz :) Har handla mye med han, utrolig god service! :)

Skrevet

Søk på forumet før du poster ny tråd finnes milliarder av slike tråder.

Grei sercice på hauglasnd ja, men sviin dyrt.

Da har du heller din beste venn: www.ebay.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...