D.Toft Skrevet Oktober 4, 2015 Skrevet Oktober 4, 2015 om din bil er akkurat eu ok, så kan dem fremdeles anbefale deg å fjerne let overfladisk synlig rust slik at det ser helt og pent ut.
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 Ja, okei Og man trenger kun motor, girkasse og bakbremser? Eller må man ha noe annet? Og går det an å sette i ny motor først og deretter søke om godkjenning + visning etter det? De ser kanskje ikke forskjell uansett?
D.Toft Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 touring har vel ventilerte skiver bak uansett, så da er bremsene reddet. det du gjør er å sende sammenligninger fra realoem.com til BT. dem ser helst at du søker først, og så setter du i motor når du får lov av dem. det du KANSJE kan si, er at din orginale motor var deffekt, så du satt inn en større motor og vil nå få dette godkjent. bare sørg for at dem vet hva motor det er og hvor den komer fra
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 Greia er at motoren min muuligens kan ta kvelden snart/bli dyr å fikse. Så tenkte i såfall å smekke inn en 2,8L. Og har hørt at søknad om ombygging koster en del tusen? Og har bare råd til én ting av gangen, så må bli motor først eventuelt.
haybimmsen Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 søknad om ombygging koster ingen ting annet enn hodebry. Har nylig gjort dette med min
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 Åja! Så kan bare sende en søknad nå og vise bilen helt gratis? Visningstime koster vel en 500-lapp, men ellers. Hvor lang tid tar det å få bekreftelse? Og hvor lenge varer en godkjent søknad?
D.Toft Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 koster deg 510kr for å godkjenne. OM din bil har vært registrert i norge i 10 år eller mer. å få svar på en søknad kan ta opptil flere uker fikk jeg til svar. svar på søknad tok 3 uker hos meg. usikker på hvor lenge en søknad er gyldig.
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Skrevet Oktober 19, 2015 Ja, okei. Da sender jeg søknad en av de første dagene Takk for svar! D.Toft reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Skrevet Oktober 20, 2015 Regner for øvrig med at det ikke er like lett å godkjenne M54? 530i, for eksempel?
D.Toft Skrevet Oktober 20, 2015 Skrevet Oktober 20, 2015 jo det skal ikke være noe problem men da må du bytte bremser forran til 324x30mm bak er det 298x20 skiver. evt større, som i m5, som jeg har for salg mulig du må bytte stabelisator stag forran og bak til tykkere, men nok en gang må du sammenligne deler på realoem.com
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) Hmm. Ser ut til at jeg fikser motoren min først nå, så da utsetter jeg motorbyttet litt. Da kan jeg like gjerne finne en litt fetere motor Endret Oktober 20, 2015 av Gabz D.Toft reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 20, 2015 Skrevet Oktober 20, 2015 Regner for øvrig med at det ikke er like lett å godkjenne M54? 530i, for eksempel? Må vel også bytte ledningsnett og trur jeg.... Da blir det fort litt værre
D.Toft Skrevet Oktober 20, 2015 Skrevet Oktober 20, 2015 elnett er ikke noe problem. m54 har vel el gass, så er 6 kabler der som må koples opp. ett elskjema og tungen beint i munnen så er alt på stell. å kaste nedi en S62 i en E38 krever en del kabling, er ca 32 kabler som går fra bilnettet og inn på hjernen som skal syes inn, så da er m54 en del lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå