ZhilleN Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Noen som vet om en bra norsk nettbutikk og kjøpe gule W5W parklyspærer, og H1 i nær og fjern? Finner ikke en jævla butikk som har det, og jeg kjøper ikke jallapærer fra Ebay, tenkt og handle fra Norge.. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Vi hadde dette når jeg jobbet på bensinstasjon tidligere. Du kan jo sjekke Sent from my HTC Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 på bensinstasjon har dem kun pølser og brus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Ingen som har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Jeg har noen sett med gule h1 på lager, men desverre ikke gule w5w. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Jeg handlet fra biltema. Har hørt mye dritt om pærene fra andre. Men dem fungerer enda for meg snart et år gamle nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Kjøpte noen sånne xenon look mega blue pærer fra tema, guleste lyset jeg har sett.. Leter etter gule pærer selv til tåkelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Men ikke glem at ebay har samme pærer som du evt. finner i norge. Osram er osram og philips er philips! Tingen er bare at de er litt billigere. Her for eks H1: http://bsbildeler.no/?pno=115138 Tror nok disse er bedre med farge vertfall: http://www.ebay.com/itm/Xenon-HID-H1-30 ... 3cc477d02d T10 parklyspære: http://bsbildeler.no/?pno=116021 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Diverse Bilxtra har gule pærer, eller realcar som ligger ved Haugenstua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Skulle til å nevne det som Danielk sa. BilXtra og Realcar vet jeg selger gule pærer over disk. Om ebay ikke frister, så vet jeg at dioder.no også selger gule pærer på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Har sjekka på Dioder, men de har ikke gule i H1, dem hadde i Thunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Kjøpte noen sånne xenon look mega blue pærer fra tema, guleste lyset jeg har sett.. Leter etter gule pærer selv til tåkelysa Artig at du kjøpte Xenon-look pærer og at de lyser gulere enn vanlig halogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå