asv Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Hadde det bare ikke vert 90 mil så kunne jeg godt tatt en tur, men det blir rett og slett litt for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Hadde det bare ikke vert 90 mil så kunne jeg godt tatt en tur, men det blir rett og slett litt for langt. Var der i fjor jeg med e21'en, dama og minste sønnen... på treffet i regi av bmwccn ja. Er ikke såååå langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Hadde det bare ikke vert 90 mil så kunne jeg godt tatt en tur, men det blir rett og slett litt for langt. Var der i fjor jeg med e21'en, dama og minste sønnen... på treffet i regi av bmwccn ja. Er ikke såååå langt.. Var der i fjor sammen med robkill og E24Bimmer628Csi på vårtreffet, og jeg synes det var sååå langt Var for all del morro, og til tross for noen uheldige hendelser så var det en flott helg. Bra treff og mye flotte biler å se på, så skulle ønske det lå noe nærmere. Drar uansett ikke opp dit alene, og kan nok bare drømme om å dra med meg kompisene mine på et treff så langt der det i hovedsak er bil det handler om, ikke drikking, gatebil babes og ja.. drikking Så bilinteresserte er de uheldigvis ikke. Får satse på å returnere en gang jeg har en bil som er baneverdig selv, og som jeg tørr kjøre så langt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Gleder meg stort, begynner å nærme seg sånn smått nå Ser ut til at vi blir 3 biler her fra Storås som skal ivei. En BMW E30 med 3,5 turbo, en Ariel Atom og min M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Hvis du ikke ser deg selv i lista har du glemt noe http://sommertreff.no/index.php/vartref ... r-pameldte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Syns å huske det var mange flere påmeldte i fjor..? Jaja.. Mindre kø på banekjøringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Tror ikke jeg vet om en bil som er heelt ferdig her i byen, så er mange som stressmekker og ikke har meldt seg på enda antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Jeg og en kompisgjeng kommer på torsdagen:)Begynner å bli tradisjon dette her Når kjører dere? Sånn ca klokka? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Vi kjører i 9-10 tiden fra tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Vi kjører i 9-10 tiden fra tromsø Perfekt. Står å vente på dokker på nordkjosbotn da Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Vi kjører i 9-10 tiden fra tromsø Perfekt. Står å vente på dokker på nordkjosbotn da Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Jo flere jo bedre:) kjøre du 535'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Er dere væravhengige eller blir det ACR uansett om det er pissregn og kaldt? Er btw masse snø rundt bana i dag men tørr asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Vi drar nok uavhengig av været, blir det for ille får man dra tidligere hjem heller. Det var endel snø der forut for treffet i fjor også, det meste rakk å smelte før datoen. I fjor ble det meldt regn syns jeg å huske, men så ble det jo bare godvær hele helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Thats the spirit.. Ligger å lurer en surprise i år, til de som bruker banen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Thats the spirit.. Ligger å lurer en surprise i år, til de som bruker banen.. Hva er surprisen??..... Skal som vanlig også dit, nå med krafti modifisert understell på Is bilen. Satser på betydelig forbedring av rundetiden iår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå