Gå til innhold

Arctic Circle Raceway Sommertreff 8-10 Juni

Share

Anbefalte innlegg

Vi kjører i 9-10 tiden fra tromsø:)

Skal dere sove i telt? På racekampen eller på partycampen?

Kjærringa mi har jobb så hun blir ikke med :P PartyParty ^^

Blir telt på racecampen, er ikke mulig å sove på partycampen :P

Okay :-) det blir bra :-) men vi skal vell på aftertrack eller?

Min gjeng kjører ikke før 1400 på torsdag så mulig jeg henger meg på dere nedover.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Begynner å nærme seg nå!! Storgleder meg! Fått oppgradert bremser litt siden sist så håper på mange runder på ACR neste helg!

Har med GoPro kamera også så skal prøve å få lagd en liten film.

Flere som skal bo på Yttervik Camping under treffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del skal dem bare ha kontroll. Vi skal kjøre flere sammen og da regner jeg med at det skal gå pent for seg. Blei stoppet ifjord i rutine, betjentene virket hyggelig å jeg/vi hadde alt på det tørre. Men det var mye idiotisk kjøring nedover, å det er jo nesten ikke til å unngå. Men dem om det.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Idiotkjøring har jeg aldri hatt så mye til overs for, forsåvidt ikke idioter generelt.. :)

Klarer man ikke å oppføre seg på vei til/fra det eneste som skjer i nordnorge, og bidrar til å gi hele happeningen dårlig rykte, så fortjener man å få svi.

Og at det ikke er UP på veiene i distriktet er ikke heelt sant. Jeg vet både hvordan bil det er, og regnr på den splitternye UPbilen folk kommer til å møte i helga, og jeg kommer til å le av alle jeg ser som blir stoppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært de to siste årene og har ikke engang spotta en politibil på tur ned/opp :P

Blir vel å ta det sånn passe pent for å være sikker uansett :)

Bilen er lasta, vaska og er klar for avreise! :)

I tillegg til "ikke typiske politibiler" på veiene pleier de å stå i skogen med laser bak kamonett og er så godt som usynlige. Ikke rart at det er mange som blir tatt hvert år, og forsåvidt bra.

Så mye negativt det står i avisene etter hvert eneste sommertreff er det nesten rart at ikke noen har satt en stopper for det ennå, og det er flere som prøver..

Så oppfordre venner og bekjente til å kjøre normalt, og oppføre seg som folk på treffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Touring Mikael :)

Min er og vasket, pakket og kjøreklar. Husk å send meld imorra Kennteh når dere suser fra Tromsø. Dere finner meg på Nordkjosbotn fra 1100 ca.

[ Bilde ]

Will do! :)

Vi skal ha oss statoilkopp-pause på nordkjosbotn så det passer bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...