Gå til innhold

BMW Alpina B10 4.6 (#003)

Anbefalte innlegg

Dette er bare fantastiske biler, og i så flott stand da :D B10 4,6 er en av min topp 3 drømmebiler, sammen med F10 M5 og Bentley Continental GT 8)

Det er godt å se disse bilene bli tatt vare på, er sikker ikke så mange som tenker på det men du og familien din gjør en god jobb for å sikkre framtidige klassikere :) Dette er biler som utvilsomt ikke synker i verdi i allfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utvilsomt en drømmebil, dette. Har alltid hatt lyst på en B10 4.6.

Ble ingen Alpina E34 levert med sideskjørter?

Jeg kjenner ikke til at noen av E34 ble orig levert med sideskjørt. Men har sett flere som har "etter" montert det. Er pent når det er sidekjørt på de, blir litt mer komplette men orig bil FORBLIR original:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var vel det man kaller for mint condition eller hehe, samler du på e34 eller blir det salg ettehvert?

Ja bilen er svært pent. Kun 80 000 på telleren så det hjelper mye på standen. Samler veldig på E34 og flere blir det med tiden. Det er godt å få tak i de sjeldne og flotte bilene. Det blir neppe noe salg av Alpinaene...Blir heller flere i stallen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med en nyydelig bil :applause: kjenner jeg ble litt misunnelig nå, hehe. sleng opp flere bilder da! er den kun momset inn eller? -eller er den bare avregget for vinteren?

Skal legge ut noen flere bilder ja. Litt interiør, motorrom og detalj foto. Den er kun momset inn til Norge men er planen å få skilter på den neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med grom bilpark. Dette er en bil jeg virkelig kunne tenkt meg. Er noen av alpinaene norsk reg?

Takk å Takk:)

Vi har en 1992 Alpina B12 5.0 med norske skilter. Den importerte vi til landet i 2005. Det kommer flere Alpina på skilter med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til at noen av E34 ble orig levert med sideskjørt. Men har sett flere som har "etter" montert det. Er pent når det er sidekjørt på de, blir litt mer komplette men orig bil FORBLIR original:):)

Det er jeg helt enig i.

Det er faktisk litt derfor jeg ikke kjøpte B12 når jeg kjøpte E38en. Jeg hadde rett og slett ikke råd til en B12 akkurat slik jeg ville ha den, og man kan jo ikke modifisere en som er "nesten" rett.

Har du flere Alpina tråder ute nå? Er veldig spendt på E32 og E38en. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i.

Det er faktisk litt derfor jeg ikke kjøpte B12 når jeg kjøpte E38en. Jeg hadde rett og slett ikke råd til en B12 akkurat slik jeg ville ha den, og man kan jo ikke modifisere en som er "nesten" rett.

Har du flere Alpina tråder ute nå? Er veldig spendt på E32 og E38en. :D

HEHE, skjønner! men E38 er fantastik nydelige biler...:) skal legge ut en tråd om B12 5.0 tenkte jeg. Den er det masse å skrive om, og selvsagt masse bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder fra her bilen står nå. Har stått på vinterlagring siden September i fjor. Dette er på fjellet , 1050 m.o.h.! Kanksje ikke så mange slike biler som oppbevares i slike høyder, men pent er det da å ta det frem og starte opp. Skal bli hyggelig å ta den ned fra fjellet nå når snøen forsvinner helt en gang i mai:)

xyerbhbcfghfyxjc05i7.jpg

qnwxhy0z7e9grp7ofqg6.jpg

jxlqicml6jeojmgtq86o.jpg

rtw1qqm1q7e12tht716a.jpg

g2uyhrua2e5iftui3676.jpg

20fav1k62x5we0hvie51.jpg

tadn2bh2rnk6z06tlc9c.jpg

kn3659xysdn7h49cd1x1.jpg

73gkzg073st5gfz52h0v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...