Lommelom Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Flott resultat. Du har ikke vurdert å lakkere listene og stolpedekslene i sort høyglans i stedet? Planen var høyglans var ivrig som f... på dette. Fikk beskjed fra lakksjefen at da ble bilen kondem | Så listene har samme glans som Mtech listene
Spiff Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Strøkent ! Må være utrolig deilig å ha en 100% rusfri bil har jeg hatt de siste 15 åra ser egentlig på det som en selvfølge
Lommelom Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Strøkent ! Må være utrolig deilig å ha en 100% rusfri bil har jeg hatt de siste 15 åra ser egentlig på det som en selvfølge Muligens du ser det som en selvfølge ja Men med den saltinga som er nå er det ingen som har en 100% rustfri bil om den er brukt på vinteren.
Lommelom Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Som noen sikkert har lagt merke til så har i kampens hete antennen som er montert på bakruten gått til hellvete. Mener bestemt at jeg en gang fikk av denne uten at ruta gikk til hellvete. Men er usikker. Noen som vet hvordan denne skal demonteres om det fins mulighet for og kjøpe ny. Denne det er snakk om
Lommelom Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Dette blir strøkent!!Fin lesning Takker for den
Spiff Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Strøkent ! Må være utrolig deilig å ha en 100% rusfri bil har jeg hatt de siste 15 åra ser egentlig på det som en selvfølge Muligens du ser det som en selvfølge ja Men med den saltinga som er nå er det ingen som har en 100% rustfri bil om den er brukt på vinteren. sikta i grunn mer til at han skreiv rusfri rustfri derimot, det er desverre vanskelig og oppdrive digger bilen din, knall prosjekt. liker sånne tråder som dette
Lommelom Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 sikta i grunn mer til at han skreiv rusfri rustfri derimot, det er desverre vanskelig og oppdrive digger bilen din, knall prosjekt. liker sånne tråder som dette Takker for den. Dæven den så jeg fanden ikke. Nå skjønner jeg Dæven det var godt skrevet når jeg skjønte poenget Sikkert lakkskadet når jeg ikke så det manglet en T
Skeie`s-528IA Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 burde plukka ud dørhåndtakene å av med tanklokket nå dere lakker men ja e deiligt å ha ny lakk.å enda kjekkere er det å montere å se at det begynne å ligne en perfekt bil lakka og min i jul
tordah Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Strøkent ! Må være utrolig deilig å ha en 100% rusfri bil har jeg hatt de siste 15 åra ser egentlig på det som en selvfølge sikta i grunn mer til at han skreiv rusfri Haha, liten glipp der ja.. selvom man kan bli ganske rusa av å holde på så mye med lakk og løsemidler.. Mente selvfølgelig rusTfri
Lommelom Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 burde plukka ud dørhåndtakene å av med tanklokket nå dere lakker men ja e deiligt å ha ny lakk.å enda kjekkere er det å montere å se at det begynne å ligne en perfekt bil lakka og min i jul Tank lokket var av lakkert inni der for en tid tilbake??? Om du ser på tidligere bilder. Med tanke på dørhåndtak er glipa såpass stor rund hele håndtaket at det kommer lakk alle plasser. Ingen problemer med og pusse ned mellom glipa der eller.
Netlandet Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Åh, så deilig å se en strøken E39. Virkelig et pent karosseri... Dette blir nydelig
Lommelom Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Åh, så deilig å se en strøken E39. Virkelig et pent karosseri... Dette blir nydelig Takker for den
Lommelom Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Indredningen i bagajsjerommet er endelig på plass går rette veien nå Her har diverse deler fått et strøk Oxfordgrønn Metalic Her er klarlakken kommet på Rieger bakluke spoiler. Er enda ikke sikker på at den blir montert. Lakkereren mener bilen blir kondem om den blir montert Han mener bestemt at det må være den orginale M lista
Lommelom Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Planen er og montere litt i dag. Tror den planen går til hellvete ( Fyllesjuk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå