Partygamer Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hei! Har nå i ukesvis hatt null signal på radioen, får ikke inn en eneste kanal. Har original business spiller, men har ettermontert blaupunkt. Det skulle vell egentlig ikke ha noe å si. har også anlegg i bilen. Radioen funket helt fint etter at blaupunkt og anlegg var montert, men plutselig fikk jeg ikke inn en eneste kanal. Koblet på en fm-sender i sigarett uttaket og fikk da høre på den ene kanalen den sendte ( hørte på spotify på mobilen ) Har skjekket kontakten bak på spilleren, den var helt fin, har prøvd å fulgt ledingen, men vet ikke heeeelt hvor den går. men ellers, ingenting, ikke skurring engang.. bare vist jeg skrur opp lyden veldig. Vanlig CD og AUX funker helt fint, ingen problemer der Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Sjekk strøm/sikring eller om antenne forsterker er gåen. Eller om antenne kabel sitter skikkelig i spillern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Antenneforsterker eller antenne kabel, eller spiller som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Hei. Har nå skjekket alle sikringene og spilleren så godt som eg kan gjere. Kan noken fortelle kvar antenneforsterkeren er? Og kvar antenne kabelen går ? Får inn signal når eg bruker en antenneadaptar via sigarett tender uttaket. Men ellers ingen signal Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Antenneforsterekeren/e ligger i C-stolper (altså på hver side av bakruten) Disse kan ta kvelden, men det skal visstnok hjelpe å plugge kablene av og på igjen i noen tilfeller. Du kan også sjekke hann-koblingen som går inn bak spilleren din at den ikke sitter løst i, og massere pluggen litt slik at den får en trangere passform (ikke tenk koffert). Rapporter tilbake hvis det funker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Antenneforsterkeren er nr. 2 på bildet. Altså bak C-stolpedekselet på førerside. Sjekk også om du får 12v inn på den hvite ledningen på ant.forsterkeren når radioen er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Veit ikke helt med orginal spiller, men med uorginal spiller trenger man ikke antenneforsterkeren. Er det fordi bmw sin spiller ikke har radiostyreenhet innebygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå