Gå til innhold

Larsinnj's 76 E21 320i Peters Cab. Status 09.11 side 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dogleg-kassene har 1:1 ja, dvs at de IKKE har/er "overdrive"... Overdrive er det når en går videre fra 1:1, feks 1:0.81...

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Da er interiøret ute av delebilen, og lagret i kjelleren. ;) Framstolene, spesielt førerstolen ser meget medtatt ut! Her må det nokk noen som kan forme til ny skumgummi til verks. Men alt stålet så meget bra ut, og alle vipper hit og dit fungerer bra, så med litt ny skumgummi og skinn så tror jeg dette blir et topp interiør! Frister å sende det til samme karen du hadde interiøret i E28en til, Pedi! ;)

qyds9e0bikha9rxprhws.jpg

68lqtbbcip9lnnfvrte7.jpg

gmj53yfyiqhm2infw76d.jpg

Noe medtatt..

au0skh9ipkm0csiexoii.jpg

x289ezvjutzaqcohvtb6.jpg

..men heldigvis tilnærmet rustfri! :applause::^o:oops:

cr1jf983p28kz8wb3572.jpg

zeabouui1t5kqo80ek0j.jpg

oz4aln540xglrliz3noi.jpg

Original Alpina-spoiler. Litt vanskelig å se skriften men.

k1p5i5e0zj5fhlmc23mp.jpg

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

b71qb0918cc5wtpljgdb.jpg

Dash og litt ymse :P

9goe5jhynfyu6o9qzpok.jpg

Skrevet

Har i.flg selger stått ute i ca 10 år! :shock::shock:

Denne bilen er nokk bare kast, men skal trille den på lager så jeg har noe å se etter når jeg skal til å montere caben! ;)

Skrevet
Har i.flg selger stått ute i ca 10 år! :shock::shock:

Denne bilen er nokk bare kast, men skal trille den på lager så jeg har noe å se etter når jeg skal til å montere caben! ;)

Fydda! :shock:

Sinnsykt greit å ha en delebil stående :P

Viss det er noen deler som er slitt, så er det så godt å bare bytte ut med gode deler :wink:

Skrevet

Ja, det er veldig kjekt! Kommer dog til å pirke i det meste av deler som skal på caben. Må få de i skikkelig bra stand. ;)

Så har jeg plater å ta av når jeg skal sveise de siste hulla på caben. ;) Om jeg finner en plass jeg kan kappe i delebilen som ikke er opprustet... :oops:

• 1 month later...
Skrevet

Liten status-update om hvordan det går med denne. ;)

Har fått den opp i jiggen nå. Foran sveisa jeg jigg-festet i rammevangen, og den er laget slik at det er bare å skru den fast i hulene til støtfangeren bak. Det syntes jeg så meeget lite ut, da det kun er tynt blekk som gir etter ganske lett. Tok helt enkelt å lagde ei plate som jeg skruvde mot, å la vinkeljern som forsterkninger framover gulvet i bagasjen. Sveisa fast de og, da det ikke er mye jobb å slipe bort de igjen, så skal det jo lakkes uansett. ;)

Usikker på hvor mye som blir gjort med denne framover, da E30'n skal inn nå først å få stoppet litt rustangrep som kommer fram, samt få bytta litt karosserideler på den. Blir vel lakk på den til våren håper jeg. ;) Får se om det kanskje blir litt småpusling med E21 litt innimellom. ;)

Glemte kameraet mitt til søsteren min, så har dessverre bare fryktelige dårlige mobilbilder..

Joda.. Gjenstår litt jobb her! :)

fc22nci156yzonivu1o0.jpg

9fww9kbb7gzn0mf1dfet.jpg

fykess08o004jox7bd6d.jpg

8ss6qa10balz6z013j6h.jpg

Girkassen som skal i

q0rljq2hasmw15rohu9r.jpg

8)

ffvxrsj7hnxlzc5639er.jpg

Noe av delene

lvt132vz6i20rmfltv07.jpg

Skrevet

Blir cab-kjøring til våren da, Lars??? :mrgreen:

Ta deg god tid på denne :) Ta det etterhvert og ikke sett deg noen tidsfrist, men sørg for å gjøre litt nå og da.. Så skal du se det blir hel bil av den :)

Skrevet

Ja jøss, Stig ;)

Tenkte jeg skulle ha sjåfør på den neste helg jeg, Jørgen! :wink:

Neida, har satt meg delmål som skal oppfylles før jeg går videre. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...