Pedi Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Dogleg-kassene har 1:1 ja, dvs at de IKKE har/er "overdrive"... Overdrive er det når en går videre fra 1:1, feks 1:0.81...
Larsinnj Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 Aha. Så da er det en sportskasse jeg har da?
Pedi Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Dog-leg er kallenavnet på kassen med første gir ned, og 1:1 utveksling ja.
Larsinnj Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Da er interiøret ute av delebilen, og lagret i kjelleren. Framstolene, spesielt førerstolen ser meget medtatt ut! Her må det nokk noen som kan forme til ny skumgummi til verks. Men alt stålet så meget bra ut, og alle vipper hit og dit fungerer bra, så med litt ny skumgummi og skinn så tror jeg dette blir et topp interiør! Frister å sende det til samme karen du hadde interiøret i E28en til, Pedi! Noe medtatt.. ..men heldigvis tilnærmet rustfri! Original Alpina-spoiler. Litt vanskelig å se skriften men. Dash og litt ymse
Larsinnj Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Om det går an å trekke opp ratt skal jeg nokk bruke det sjøl
Larsinnj Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Har i.flg selger stått ute i ca 10 år! Denne bilen er nokk bare kast, men skal trille den på lager så jeg har noe å se etter når jeg skal til å montere caben!
Reset Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Har i.flg selger stått ute i ca 10 år! Denne bilen er nokk bare kast, men skal trille den på lager så jeg har noe å se etter når jeg skal til å montere caben! Fydda! Sinnsykt greit å ha en delebil stående Viss det er noen deler som er slitt, så er det så godt å bare bytte ut med gode deler
Larsinnj Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Ja, det er veldig kjekt! Kommer dog til å pirke i det meste av deler som skal på caben. Må få de i skikkelig bra stand. Så har jeg plater å ta av når jeg skal sveise de siste hulla på caben. Om jeg finner en plass jeg kan kappe i delebilen som ikke er opprustet...
bmwtussan Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Smårusten den delebilen. Men er kjekt med ekstra deler..
Larsinnj Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Liten status-update om hvordan det går med denne. Har fått den opp i jiggen nå. Foran sveisa jeg jigg-festet i rammevangen, og den er laget slik at det er bare å skru den fast i hulene til støtfangeren bak. Det syntes jeg så meeget lite ut, da det kun er tynt blekk som gir etter ganske lett. Tok helt enkelt å lagde ei plate som jeg skruvde mot, å la vinkeljern som forsterkninger framover gulvet i bagasjen. Sveisa fast de og, da det ikke er mye jobb å slipe bort de igjen, så skal det jo lakkes uansett. Usikker på hvor mye som blir gjort med denne framover, da E30'n skal inn nå først å få stoppet litt rustangrep som kommer fram, samt få bytta litt karosserideler på den. Blir vel lakk på den til våren håper jeg. Får se om det kanskje blir litt småpusling med E21 litt innimellom. Glemte kameraet mitt til søsteren min, så har dessverre bare fryktelige dårlige mobilbilder.. Joda.. Gjenstår litt jobb her! Girkassen som skal i Noe av delene
Jørgen Lie Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Blir cab-kjøring til våren da, Lars??? Ta deg god tid på denne Ta det etterhvert og ikke sett deg noen tidsfrist, men sørg for å gjøre litt nå og da.. Så skal du se det blir hel bil av den
Larsinnj Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Ja jøss, Stig Tenkte jeg skulle ha sjåfør på den neste helg jeg, Jørgen! Neida, har satt meg delmål som skal oppfylles før jeg går videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå