janerik171187 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Rogeren skrev: har bilen check-control? Trenger i så fall sikringsboksen...Pris? alle med 6'r har check control, tenkte å bruke elnettet i en annen bil, men tror jeg har en sikringsboks liggendes, du trenger da en som bare er klipt under? fra bil med check control?
Rogeren Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 janerik171187 skrev: Rogeren skrev: har bilen check-control? Trenger i så fall sikringsboksen...Pris? du trenger da en som bare er klipt under? fra bil med check control? riktig det... Bare det er fra en boks med det "nye" festet. Om du ser på iX'en der er hele boksen festet med en skrue oppå toppen der, slik må det være. Du kan gjerne ta et bilde av venstresiden av boksen, så ser jeg at den er rett der... Hvor mye vil du ha for en slik? Og har du evt alle deler til kjørecomputer, og releet til check-control, som på sedan sitter på venstre side i bag-rommet? visker og blinkbryter, med "fjernstyring" for kjørecomputer? Lysbryter, også med grøfte/tåkelysbryter?
janerik171187 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Rogeren skrev: janerik171187 skrev: Rogeren skrev: har bilen check-control? Trenger i så fall sikringsboksen...Pris? du trenger da en som bare er klipt under? fra bil med check control? riktig det... Bare det er fra en boks med det "nye" festet. Om du ser på iX'en der er hele boksen festet med en skrue oppå toppen der, slik må det være. Du kan gjerne ta et bilde av venstresiden av boksen, så ser jeg at den er rett der... Hvor mye vil du ha for en slik? Og har du evt alle deler til kjørecomputer, og releet til check-control, som på sedan sitter på venstre side i bag-rommet? visker og blinkbryter, med "fjernstyring" for kjørecomputer? Lysbryter, også med grøfte/tåkelysbryter? skal sjekke opp, tror ikke jeg har sikringsboks fra facelift, men har fra noen med checkcontrol, så vet ikke når det "nye" festet kom jeg? releet i bagasjen har jeg 90% sikkert har lysbryter om jeg finner den
Rogeren Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Funnet sikringsboks? Sent from my ST17i using Tapatalk 2
janerik171187 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Kvasi skrev: Bestemt deg for om det blir vinkelsliping? blir nok det, send pm med hvor du trenger, så skal jeg sjekke standen har denne bilen, og en bakpart fra en tysk en som er ganske bra, så skal ikke se bort ifra at det er noe brukanes
janerik171187 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Rogeren skrev: Funnet sikringsboks?Sent from my ST17i using Tapatalk 2 tror den ble kastet under siste rens desverre.
janerik171187 Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Skrevet Mai 27, 2012 superj skrev: bremse kaliperene bak ?? pm
janerik171187 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 mr.kittelsen skrev: har du drivledda forann? Har akslene Foran ja.
e30power10 Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Har du motorfester? vet du om de passer på vanlig 325 motor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå