Gå til innhold

BMW 325d e92 - Le-Mans blå, M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

Mottok dette i posten idag!

IMG_4686.jpg

IMG_4688.jpg

Så da var det rett ut i garasjen og montere!

Før:

IMG_4695.jpg

Imens:

IMG_4701.jpg

Etter:

IMG_4728.jpg

IMG_4726.jpg

Er vanskelig å få til et skikkelig bilde av lysene(kan null om fotografering), men de passer veldig godt, og ringene lyser godt opp!

Monterte også carbon på panser, bak og på rattet.

IMG_4713.jpg

Driver nå for tiden og forhører meg om lakkering på bilen, da forrige eier i Tyskland har skrapet den veldig godt opp.

Senkeskålene blir montert neste uke på fredag, da det lekker spylervæske av den, og den skal inn til Bavaria for å fikse opp i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Takker så mye for det! :D

En liten update:

Har montert på senkeskåler, var veldig lite senk i disse (10mm); men det utgjorde en liten forskjell. Får se om det blir senkesett en dag, men syns den er pen, og komfortabel og kjøre slik den er nå!

Lyktespyler-systemet på den ene siden slo seg plutselig vrang, og da forsvant dekselet også. Det er bestilt inn nytt.

Et par bilder av en bil som ikke er vasket på en uke:

IMG_4732.jpg

IMG_4734.jpg

IMG_4737.jpg

IMG_4738.jpg

Skulle kanskje hatt på spacer?

IMG_4742.jpg

IMG_4743.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råtøff bil ;-)

Hvor bestilte du deksel for lyktespyler? Ser GS har de for en grei sum, men ikke ferdig lakkert..

<

Takker for det! :)

Jeg bestilte det hos Bavaria, viste seg at hele mekanismen var ødelagt, så den måtte fikses..

Venter enda på regning i posten, kan si ifra hva det kom på, men tipper det ikke er billig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil! Ble bra med carbondetaljer :-)

Hvis du vil ta bilder for å fremheve lysene, vent til det blir litt mørkt før du tar bilder.

Eventuelt kan du prøve å finne en parkeringsplass med belysning slik at resten av bilen blir opplyst i tillegg til å få med lysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råtøff bil ;-)

Hvor bestilte du deksel for lyktespyler? Ser GS har de for en grei sum, men ikke ferdig lakkert..

<

Takker for det! :)

Jeg bestilte det hos Bavaria, viste seg at hele mekanismen var ødelagt, så den måtte fikses..

Venter enda på regning i posten, kan si ifra hva det kom på, men tipper det ikke er billig! :P

Såpass, høres ikke billig ut nei :( Jeg ville nesten vurdert å ikke reparere den, bare sette på dekselet.. Lyktespylere på Norsk føre hjelper ikke stort hvis man ikke har viskere slik som Volvo og Nissan..

Men jeg fikk det på garanti hos Bavaria siden jeg fikk bilen på Fredag i forrige uke, og denne datt rett av på Mandag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råtøff bil ;-)

Hvor bestilte du deksel for lyktespyler? Ser GS har de for en grei sum, men ikke ferdig lakkert..

<

Takker for det! :)

Jeg bestilte det hos Bavaria, viste seg at hele mekanismen var ødelagt, så den måtte fikses..

Venter enda på regning i posten, kan si ifra hva det kom på, men tipper det ikke er billig! :P

Såpass, høres ikke billig ut nei :( Jeg ville nesten vurdert å ikke reparere den, bare sette på dekselet.. Lyktespylere på Norsk føre hjelper ikke stort hvis man ikke har viskere slik som Volvo og Nissan..

Men jeg fikk det på garanti hos Bavaria siden jeg fikk bilen på Fredag i forrige uke, og denne datt rett av på Mandag :P

Heldig der! Lakkering og lyktespylerdekselet kom på 637kr, der 500kr utgjorde lakkering! Så priset på dekselet var hvertfall ikke for gale! :P

Du må smelle ut et bilde av bilen din forresten! :-)

Utrolig pen bil! Ble bra med carbondetaljer :-)

Hvis du vil ta bilder for å fremheve lysene, vent til det blir litt mørkt før du tar bilder.

Eventuelt kan du prøve å finne en parkeringsplass med belysning slik at resten av bilen blir opplyst i tillegg til å få med lysene.

Takker for det, og takker for tipset! Det trengs sårt! :-) Skal se om jeg får til noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig bra med grill, felger og diffuser og spoiler :D Er det performance spoiler du har på den? og diffuseren? :)

Takker, og enig! :D

Er ikke performance utstyr nei, det er kjøpt på GS-Bildeler. Anbefaler ikke diffuseren, den var noe helvete og montere(måtte av med bakfangeren og lime på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig der! Lakkering og lyktespylerdekselet kom på 637kr, der 500kr utgjorde lakkering! Så priset på dekselet var hvertfall ikke for gale! :P

Du må smelle ut et bilde av bilen din forresten! :-)

Det var ikke så alt for ille da, bare lakkering kostet 670,- hos bilia ;-)

Har ikke så mange bilder enda dessverre, men har laget en liten tråd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig der! Lakkering og lyktespylerdekselet kom på 637kr, der 500kr utgjorde lakkering! Så priset på dekselet var hvertfall ikke for gale! :P

Du må smelle ut et bilde av bilen din forresten! :-)

Det var ikke så alt for ille da, bare lakkering kostet 670,- hos bilia ;-)

Har ikke så mange bilder enda dessverre, men har laget en liten tråd :-)

Billigere en forventet da! Bavaria pleier å vær flinke å ta godt betalt! :P

Lite bilde fra når jeg skulle ut på en kjøretur, ikke noe spesielt.

71vzbtunndwbwhxkrjh9.jpg

Skjer ikke så mye med bilen fremover nå, er GS-Bildeler treff på Sirevåg 16. Juni, så skal der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, jeg har også e 92. Hvor bestilte du senkeskåler, min tåler 10 mm ekstra senk framme da det ser noe for høyt ut med vanlig m-sport understell.

Da har du gjort riktig valg! ;)

Bestilte skålene på partsandretards!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...