SpiXi Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 da her jeg vert i skrudd litt skulle bytte endeledd så lå og banka og kåla med det i 2 timer forde det hadde rusta fast så det endte med at jeg bestilte nye styre ledd nå også måtte jeg kjøpe meg ny jekk og div andre ting så nå ser det ut som lakeringen av bakfanger og sidekjørt blir utsatt litt pga lommeboka er litt slank om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Mulig det står her et sted men hva heter fargen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Bilder:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Mulig det står her et sted men hva heter fargen på bilen? det vet jeg ikke den var hvit når den kom fra fabrikk:P så er han jeg kjøpte den av som har lakert i en farge. men har tatt laser lesing av lakken og da sa han at jeg bare skullle si 400 og ta med noe som var lakert så skulle de finne riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Bilder:-)) er ikke så mye og legge ut men. kommer noen bilder etter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 da har jeg skrudd litt bil igjen starta med og bytte sikringslokk og visker armen siden det mangla det plast klipset på de jeg hadde så har jeg kjøpt meg spacere så skulle jeg prøve de på bilen da. og da sprakk de som skal sitte bak så har jeg bytta styrearmer og endeledd og smurt opp tannstanga med fett og nye mansjetter men dette må av igjen da jeg glemte og bestille låsering de gamle var knekt de gamle som jeg prøvde og få liv i så måtte jeg jo prøve og se hvordan bilen ble med spacere forann ble det ganske bra bak så kan jeg space ut 5mm til tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellems, E30 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 er det noen her som vet hvordan jeg kan finne ut om speedometer føleren er ødelagt? har finni det et sted på forum før men finner det ikke igjen.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 da har jeg vert og skrudd sammen bilen igjen har leid prøveskilter til i morgen. så da blir det full vask og litt kjøring siden den ikke har blitt brukt på snart 3 år gleder meg som en liten unge til og prøve bilen så nå håper jeg at jeg får kjørt litt mer en 50 meter før jeg finner ut at det er noe galt med bilen også hadde jeg et lite uhell når jeg skulle jekke ned bilen fra bukken. jekka bilen opp for og fjerne bukken skulle sippe den forsiktig ned. plutselig gir jekken etter og bilen detter i bakken og ruller fremover treffer da proppelen på båten som står forann bilen min ser ikke så ille ut på bilde men hele dritten er knekt og festene har ryki er glad den bare tok blinklyset og ikke de nye hella de lyktene mine lærte også at jeg aldri mer skal stole på en jekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Dritt med jekkuhellet da:-s, men går seg vell til:-), fått tak i preface fangere til m tech1 stylinga nå da?, fått gjort noe med stylinga? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 ja er litt dritt det. vert ute og testa bilen nå kom 50 meter før jeg måtte snu. donka og rista i hele bilen da var det jekke opp og se under hele bilen hva dette kunne vere. etter 1 time med kløseg i hodet. fant jeg ut at det var hjulboltene mine som var for lange. bestilte bolter til 15mm spacere når jeg kjøpte 1cm spacer fant jeg ut . så da var det og kaste av spacerne bak bruke org bolter. og da løste det seg gliste fra øre til øre når jeg satt og kjørte litt rundt i kveld også er det altid gøy når jeg parkere steder. kommer altid folk bort og sier at bilen min er så fin og at jeg må ta godt vare på den nei har ikke det desverre. har lagt det litt på is da lommeboka mi er litt slank om dagen men starter i ny jobbe på mandag så da blir det litt mer penger i kassa så da blir det og sende bakfanger og sidekjørt på lakking. frontfangern venter jeg litt med siden det er så mye jobb for og få den strøken:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 nå skjer det ikke så mye med blen pga skal prøve og få skilter på den. bestilt 4 hjulskotroll og time hos bt for og skrive inn senkesette. også er det eu:D håper jeg får skilter på den i mai en gang håper det går bra. eneste jeg har på bilen nå som ikke er lov er stabbstaga håper de ikke sier noe på de satt på 14 tommere og heva bilen 4 cm forann og 2 cm bak ser helt jævelig ut også lurer jeg litt på om jeg skal drite i turbo i bilen. pga det ikke blir godkjent. så sitter og lurer på om jeg skal kjøpe meg en s50b32 og putte i den dette skal da bli godkjent i bilen hvis det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 i dag var ikke dagen min tror jeg var på biltilsynet i dag med e30 min for og skrive inn coiloverne i vognkortet. starte bra da jeg hadde alt av papirer på tuv og firehjulskontroll i orden. han begynte og se på nummeret på fjærene og skrive ned noe greier og målte høyder på alle hjula og sa detta ser veldig bra ut. så begynte han og se på andre ting. først begynte han og mase om foringene mine da jeg har byttet ut det meste til powerflex. og lurte fælt på hva dette var. da sa jeg at det bare var forsterka foringer og at de var helt nye. da sa han bare ok og begynte og se på stabbstagene mine da disse ikke er orginale, men de sa han ingenting om. så fant han ut at det ene klipset til bremserøret var knekt og at på andre siden så lå det fornerme en bolt/mutter. så sa jeg bra du sier i fra da jeg skal på EU kontroll etter jeg har vert her. da sier han at det kunne jeg ikke for jeg måtte komme tilbake dit. og vise bilen min der forde det var feil på den. da sier jeg kan du ikke bare skrive en mangellapp på bilen min så kan jeg fikse det før jeg drar på eu. da fikk jeg til svar at det ikke gikk da sa jeg greit. ble oppgitt og sur fikk med meg mangellappen hjem. så leser jeg på baksiden av denne mangellappen når jeg kommer hjem pga klagemuligheter. der står det svart på hvitt. etterkontroll kan tas på godkjent merkeverksted hvis dette ønskes. ringer da ned til biltilsynet og spør om det er mulig. da får jeg til svar at det var veldig vanlig at mindre feil som feil lysvinkel.pærer. generelt små feil ble satt bort til andre verksteder. da sa jeg er ikke 2 klips til bremseslange små feil. han jeg snakket med sa seg enig med meg. men kunne da ikke hjelpe meg pga var ikke han som hadde skrevet ut mangellappen. da la jeg på og ble drit sur. når jeg har sagt til han "#¤!!"¤ som så på bilen min og ba han skrive sånn at jeg kunne ta det på et vanelig bilverksted for da slapp jeg og vente 2-3 uker på ny time på biltilsynet. og han står og sier at det ikke går pga ditt og datt skal prøve og ringe ned dit på torsdag og prøve og få tak i han som så på bilen min, og lese HØYT for han hva dems regler sier om dette. syntes det er ganske imponerende at de ikke vet sine egene regler der nede. og en ting til hvorfor skulle han begyne og se på alt annet etter han hadde sett på coiloverne mine :S her er bildet av det han hang seg opp i. brukte 2 sekunder på og fikse det når jeg kom hjem da det bare var og snu klipsene andre veien. det er klaring der men han mente det kunne gnage hull:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 skakke værra lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Jeg hadde 11 2'er feil når jeg godkjente forrige bilen med coilovers. De spurte etter mangellapp pga de manuelt måtte slette feilen med at bilen måtte vises på BT. Men de sa rett ut: "vi legger oss ikke opp i hvilke andre feil/mangler bilen har, Sålenge papirer og hjulstilling var i orden, senk riktig montert osv" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 he he 11 2'er feil ja det er ganske bra men jeg møtte sikkert en som hadde en dårlig dag. eller en som elsker og gjøre ting surt for andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå