Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)


carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Tøfft prosjekt. Så den på treffet i helgen.
[ Bilde ]

Det ser nesten ut som om du har limet forsterkningene på plass, men du har vel sveiset først. :applause:

takk for det, jeg har punkt sveisa de med 5-6 punkter også hatt på karoserikitt over, samt lakk osv etter det igjen :) men hørt flere som bare limer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

par mobil bilder av bilen de siste daga. kommer straks en shoot med sikkerlig kamera

tk60im7kjbjowhsp1i81.jpg

8f6s2dt4fdrh2wykpni0.jpg

qoxouw92l9jpcdyjebkb.jpg

med stars deklsa

mm7c66a7dxk9coeepixs.jpg

Skal også straks starte og ribbe bilen invendig slik at man får sveiset fester til halvbur, det blir også nye stoler i bilen da. baksete rygg blir byttet ut med plater som trekkes i stoff.

skal også senke bilen litt mer fremme, mangler bare og godkjenne KW settet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! skal det bli banebil eller skal du prøve å få godkjent med halvbur?

Planen var og bygge buret slik at det kan tas ut lett. men tenkte på og søke om godkjenning, går det ikke så blir det satt inn uansett. alt av matter osv uten om baksete skal inn igjen så blir vel ikke noe fullblods banebil :) har i vertfall en Ide om at det kan bli tøft både til utstilling samt pratisk om det skal gå galt på bane :)

Meget grom bil :)

takk for det :)

Stars deksler (y) :)

blir vel straks uten tipper jeg, da de turbin deksla skal få seg en runde med lakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par bilder til av bilen, Turbin deksla skal få seg en runde lakk så de har blit tatt av. er også i vurdering på hva som blir neste planer nå som ferie penger kommer. så kommer vel straks en update på det nå.

kaplsene som skal lakkeres

oj5w5t0gmz31rnosep7l.jpg

Bilde ved siden av bilen til en kompis av meg her inne, denne har vel tatt opp meste skru tiden i det siste.

nfmllje8powe5hnt1nff.jpg

2pizle2qwx3sc6bne62c.jpg

sbure7otr3x6w3fh7ml6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update fra helga som har vert, var på treff hos Johnja som hadde ett meget bra treff. creds til han! ellers venter jeg på ferie penger som skal gå til bur, stoler samt noe annet snacks :) Blir også muligens nye felger etter hvert, samt at bilen har blit skrudd ned 6 runder i front :)

hello Kitty edition!!

jrhr68t18wg8b11wyo0d.jpg

9yezaaz072fnxey9bb3l.jpg

oquoj089laf13i80fxyk.jpg

ebjbvcgy9eidabku9w6m.jpg

Bilde fra treffet til Johnja

jmd7ecktie9a58acb9h9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...