carlhaakon Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Hehe, neida.. Kan skjønne du er skeptisk til det. ja synd og måtte se bilen på mursteiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Hehe, ja.. Lar aldri min stå ute om natta heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Det skjønner jeg godt ass, kan ikke la noe slkt stå ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ikke si sånn a gutter.. skjønner at dere ikke kan la bilene stå ute med sånne hjul. men nå er jeg med i klubben og har ikke garasje skal på låsebolter selfølgelig, men er ikke alltid det er nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Får bygge deg garasje da har heldigvis garasje selv, selv om det ikke er verdens dyreste felger så har ikke det noe å si for meg, om folk rører bimmern så blir det blod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Bilen min står i eget parkeringshus i blokka der jeg bor så jeg har ikke det problemet egentlig. mitt problem er at bilen min er så lav at jeg skraper på vei inn med RS hjula står jeg fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 jeg må rygge inn hos naboen for å snu, kjøre ned, og rygge opp en skråning og inn i garasjen, bor i en trang liten blindvei har heldigvis ikke vekket naboene om kvelden/natta enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Får bygge deg garasje da har heldigvis garasje selv, selv om det ikke er verdens dyreste felger så har ikke det noe å si for meg, om folk rører bimmern så blir det blod! Hehe, da trur jeg huseieren skjønner lite når jeg smeller opp en garasje i gården hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 hehe lettere med tilgivelse enn tillatelse men carlhaakon, du får pigge opp fartsdumpen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 hehe lettere med tilgivelse enn tillatelse men carlhaakon, du får pigge opp fartsdumpen da ja diesel smuldrer opp den lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 hehe lettere med tilgivelse enn tillatelse men carlhaakon, du får pigge opp fartsdumpen da ja diesel smuldrer opp den lett haha blir vel heller planker tror ikke noen kommer inn om jeg fjerner veien opp og inn i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Gleder meg til å ta shoot med denna med de nye rimsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 ja trenger litt bilder av den, har jo bare dårlige mobil bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Blei tøft med RS felga, sitter klistra på bilen De RS replikaene GS selger, dem er ikke polerte i senter? kun kanten som er polert, og matt senter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Blei tøft med RS felga, sitter klistra på bilen De RS replikaene GS selger, dem er ikke polerte i senter? kun kanten som er polert, og matt senter? På GS felga er det lakkert senter og kant kanten har klar lakk på seg så den er ikke polert slik som disse er. etter det jeg har hørt så er dette eneste settet i norge med polert senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå