Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)

carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Møtte deg på E6 ved jessheim i dag, sammen med en E46. Var ute å cruisa litt som fersk M3 eier :) Lurte på om det var noe treff nesten, når du er helt her nede?

Stemmer at du så oss! :) Hadde vært på photoshoot i Oslo med folk i fra NordicStance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt deg M3 henrik? :)

Jepp :)

Møtte deg på E6 ved jessheim i dag, sammen med en E46. Var ute å cruisa litt som fersk M3 eier :) Lurte på om det var noe treff nesten, når du er helt her nede?

Stemmer at du så oss! :) Hadde vært på photoshoot i Oslo med folk i fra NordicStance.

Ah, morro! Ser bra ut E46'n din å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var deg ja, jeg snudde meg etter den i dag :) den som har 3,2 liter? :)

har masse bilder men tar tid og få alt sammen så kommer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var deg ja, jeg snudde meg etter den i dag :) den som har 3,2 liter? :)

har masse bilder men tar tid og få alt sammen så kommer snart :)

Jepp, var meg det vettu :) Nei, dette er en 3 liter, dessverre :P Men bra bil virker det som.

Hva for dim er det på felg og dekk på bilen din? Og ET? Valsa mye?

og hvilke coilovere har du? godkjent i vognkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter det 195x40 på 8,5 rundt om. fremme er det ET 13 og bak 19 da de er dreid ned litt. jeg har skjert ut buene bak og sveisa inn nye. da ble kanten invendig vaslet helt intil så jeg har bare en kant invendig. feglene blir ikke like neste år så da blir det andre tall på de :)

er KW v2 på bilen nå som skal inn i vognkort til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ok! Syns du har treffi bra på felg/dekk kombon ;)

hvor kjøpte du KW'ene dine? veit at senk.no og koed har, men syns ikke nettsidene er no bra, får ikke opp noen som heter V2?

Hvilke coilovere er mest vanlig på bimmere egentlig? hvem bør man styre unna? Håpa å kanskje finne noe til rundt 4-6000 kr som er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men fant ikke noen som het v2 på senk.no, til M3 eller E36 i det heletatt. kun clubsport til 17 000 spenn.

Felga dine er 17" forresten, carlhaakon?

KW V2 ble kjøpt fra Tom Are Andresen

Kontaktinfo:

A-Trading / Tom Are Andresen

Tlf: 41765382

Epost: andresen_trading@live.no

Felga orginale BBS RS 198 17 som er en litt sjelden utgave av RS da de egentlig kom til noen 7 serier orginalt bare, har justert litt camber fremme og litt bak så det skal sitte helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...