Henrik... Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Møtte deg på E6 ved jessheim i dag, sammen med en E46. Var ute å cruisa litt som fersk M3 eier Lurte på om det var noe treff nesten, når du er helt her nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Har du kjøpt deg M3 henrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Møtte deg på E6 ved jessheim i dag, sammen med en E46. Var ute å cruisa litt som fersk M3 eier Lurte på om det var noe treff nesten, når du er helt her nede? Stemmer at du så oss! Hadde vært på photoshoot i Oslo med folk i fra NordicStance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Har du kjøpt deg M3 henrik? Jepp Møtte deg på E6 ved jessheim i dag, sammen med en E46. Var ute å cruisa litt som fersk M3 eier Lurte på om det var noe treff nesten, når du er helt her nede? Stemmer at du så oss! Hadde vært på photoshoot i Oslo med folk i fra NordicStance. Ah, morro! Ser bra ut E46'n din å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Da må du komme til fredrikstad! Jeg har veldig lyst å se på den, så kan vi ta noen bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Da må du komme til fredrikstad! Jeg har veldig lyst å se på den, så kan vi ta noen bilder også! Det kan la seg gjøre vettu! Men spørs nok om det må bli neste sesong eventielt, snart tid for vinterlagring vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Møtte deg på E6 ved jessheim i dag, sammen med en E46. Var ute å cruisa litt som fersk M3 eier Lurte på om det var noe treff nesten, når du er helt her nede? det var deg ja, jeg snudde meg etter den i dag den som har 3,2 liter? har masse bilder men tar tid og få alt sammen så kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Hvor fikk du tak på den M3 GT spoilern ? Er det kopi eller orginal,regner med det ikke gjør noe å spørre her i tråden PM sendt Send en PM til meg å du om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Møtte deg på E6 ved jessheim i dag, sammen med en E46. Var ute å cruisa litt som fersk M3 eier Lurte på om det var noe treff nesten, når du er helt her nede? det var deg ja, jeg snudde meg etter den i dag den som har 3,2 liter? har masse bilder men tar tid og få alt sammen så kommer snart Jepp, var meg det vettu Nei, dette er en 3 liter, dessverre Men bra bil virker det som. Hva for dim er det på felg og dekk på bilen din? Og ET? Valsa mye? og hvilke coilovere har du? godkjent i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Nå sitter det 195x40 på 8,5 rundt om. fremme er det ET 13 og bak 19 da de er dreid ned litt. jeg har skjert ut buene bak og sveisa inn nye. da ble kanten invendig vaslet helt intil så jeg har bare en kant invendig. feglene blir ikke like neste år så da blir det andre tall på de er KW v2 på bilen nå som skal inn i vognkort til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Ah, ok! Syns du har treffi bra på felg/dekk kombon hvor kjøpte du KW'ene dine? veit at senk.no og koed har, men syns ikke nettsidene er no bra, får ikke opp noen som heter V2? Hvilke coilovere er mest vanlig på bimmere egentlig? hvem bør man styre unna? Håpa å kanskje finne noe til rundt 4-6000 kr som er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Jeg har Vmaxx på min bil. Jeg vet mange har TA tech også. Men om jeg hadde hatt M3 hadde det ikke vært noen tvil. Da hadde jeg LETT valgt KW v2/v3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Ok. Men fant ikke noen som het v2 på senk.no, til M3 eller E36 i det heletatt. kun clubsport til 17 000 spenn. Felga dine er 17" forresten, carlhaakon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Ok. Men fant ikke noen som het v2 på senk.no, til M3 eller E36 i det heletatt. kun clubsport til 17 000 spenn.Felga dine er 17" forresten, carlhaakon? KW V2 ble kjøpt fra Tom Are Andresen Kontaktinfo: A-Trading / Tom Are Andresen Tlf: 41765382 Epost: andresen_trading@live.no Felga orginale BBS RS 198 17 som er en litt sjelden utgave av RS da de egentlig kom til noen 7 serier orginalt bare, har justert litt camber fremme og litt bak så det skal sitte helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Takk for info! Ja, har skjønt at det er mange forskjellige varianter av RS felga. Mer enn jeg har oversikt over enda hvertfall. Hvertfall liten tvil om at dine er grisetøffe Er vel ikke vitsi å håpe på å finne noen sånne..men er jo mye annet enn RS der ute så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå