carlhaakon Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Begge kan ta bilder av mine neste gang jeg er i versktedet. mine har alt av lakken blit fjernet på så de er det bare igjen høyglans polering på R Andersen har vel salgs tråd på sine om jeg ikke husker feil
ZhilleN Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Okei, sorry OT Husk bilder da, jeg er interessert
carlhaakon Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 Okei, sorry OT Husk bilder da, jeg er interessert Jepp skal uti der i morgen så da får du bilder da. nettop kommet hjem fra Trondheim tur skjønner du. men som sagt så er felgene pene og runde. alt av lakk er tatt bort i senter og på kant så høyglans polering og lakk av senter som står igjen. men fikser bilder i morgen jeg
Torek Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Ordentlig fet den brukisen din, Carl! Slik det ska se ut!
carlhaakon Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 Ordentlig fet den brukisen din, Carl! Slik det ska se ut! Må ha sikkerlig bil på butikken vettu men er noen hakk under din da
carlhaakon Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 Har vert lite oppdateringer her om selve 328en min. Grunnen til dette er at jeg skal bli Far til to tvillingjenter så da har mye tid og penger gått til bruks bil, ting og tang til jentene som kommer i løpet av vinteren I dag har vi hentet oss tvillingvong og ja den går rett inn i bruks bilen
MRise Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Gratulerer med tvillingjenter og en tøff brukis! Gleder meg til å se 328'n ferdig!
carlhaakon Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 takk for det har som ett mål og få lakkert den før jentene kommer så da er det bare montering igjen
Kattlikzm Skrevet Oktober 28, 2013 Skrevet Oktober 28, 2013 Grattis med tvillingene! Og for en bil du har! Kjempe rått
Simen98 Skrevet Oktober 29, 2013 Skrevet Oktober 29, 2013 Da har jeg endelig fått hentet Drømme felga Desidert de råeste felgene til E36 etter min mening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå