carlhaakon Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Hva slags farge skal du ha på senterene nå da? Funnet ut problemet med clutchen eller? blir vel andre felger nei er redd den har sett sine bedre dager, lukter litt svid av den bare nå men funker greit. så spørs vel om den smeller på rudskogen
MagnusHN Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 hehe. Når er det kjøring på rudskogen? Felger skal du ha nå a?
carlhaakon Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 hehe. Når er det kjøring på rudskogen? Felger skal du ha nå a? er vel på E30 meet osv tror jeg husker ikke akkurat dato det finner jeg ut av ferie penga er nye felger
carlhaakon Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 Nok lyd i bilen nå iallefall! Hvilken eksos har du? hehe ja er litt i overkant, er scorpion eksosanlegg på den
carlhaakon Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Den funker den her ja, hehe.. Glatt i dag? søtt glatt i oppland kom du deg hjem i går da?
carlhaakon Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Da Har det kommet til at jeg skal starte med bilen invendig. første omgang skal jeg få kjøpt inn alt. stoler, samt stolfester og plastik som skal byttes invendig er på. Buret til bilen skal hentes i løpet av kort tid. da blir også bilen helt ribbet invedig så jeg får sveiset meg fester til og skru buret. alt av tepper osv skal inn igjen så tror dette kan bli tøft baksetet vil bli erstatet med plate som skal trekkes i svart
Kimmey Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Dette blir jo helt rått Carl! merke på bur har du kjøpt?
carlhaakon Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Blir bur fra ett firma som laager til rally biler så usikker på merke enda. skal hente det når jeg får ferie
carlhaakon Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Pedersen motorsport selger billige bur Dit jeg skal vert i kontakt med dem
ZhilleN Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Pedersen motorsport selger billige bur Dit jeg skal vert i kontakt med dem Dette blir übergromt!!!
Tzunami Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Du liker å dra den ekstra langt ja! blir tøft å se hvordan dette blir! må nesten følge med litt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå