njå Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Er det noen som kan svare meg hvordan jeg får brukt støtdemperer fra em m5 på en touring, hva jeg må forandre og self hvordan? E39 Moderatoredit (S.Hafsmo): Flyttet til Teknisk, samt endret topic. Vennligst les forumets regler før posting.
Bmwrob Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Hvorfor vil du montere M5 støtdempere på en touring?
gallay Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Hvorfor vil du montere M5 støtdempere på en touring? sikkert for å få seg en sporty family car, any other reasons?
Bmwrob Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Usikker om de passer fram, men om han har en bil med V motor så passer de framme rett på. Bak må han bare montere plain demper og droppe nivåreg greier om bilen har luftfjæring bak org.
njå Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Bmwrob Det er fori at jeg skal bygge den om til m5 og tar i mot all info om ting jeg må forandre på med stor takk Og jeg er helt fersk på dette:-) Kom igjen folks hjelp meg med nødvendig info
Yngvejos Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Forran ser jeg ingen grunn til at det ikke skal passe, men bak er det veldig forskjellig hjuloppheng på touring og sedan. Sedan har stående dempere med fjæra rundt, mens touring har separert fjær/luftbelg og demper. Sedan Touring
njå Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Hei bmwrob Prøver og sende deg pm, men den legger seg bare i utboks og vil ikke sendes, Men jeg kan sende deg på epost vist jeg får din adresse,min epost er ro-bergu@online.no
jojr Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Hei bmwrobPrøver og sende deg pm, men den legger seg bare i utboks og vil ikke sendes, Men jeg kan sende deg på epost vist jeg får din adresse,min epost er ro-bergu@online.no Tror det du sender blir liggende i utboks hos deg, til mottaker har lest den,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå