Gå til innhold

Fargede felger

LiveFree
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man trenger ikke ha noe annet i samme farge... ofte kan det ødelegge mer enn å gjøre det "gjennomført" ;-)

Jeg har hatt hvite felger på min i mange år, og det har ALDRI vært en detalj som kunne passet i hvit på min bil... tvert imot!

Så er ikke hvit en så knæsj farge, som f.eks neongrønn eller signalgul ;)

Trådstarter: Photoshop alt først. De minuttene på pc'en kan spare deg x-antall kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma hva som ikke er farge. Mitt poeng er at hvite felger på biler som er sorte og all verdens farger ikke skriker ut "HER ER VI. VI ER 4 FELGER, OG VI LYSER OPP!! :D :D :D " like mye som en blå bil med neongrønne/signalgule felger. Som de i første post gjør. Det er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

qb0swtsmucw65lo6g262.jpg

dette er felgene som kommer til å bli lakkert i så fall.

forslag til farge?

Personlig ville jeg ikke gjort noe med felgene der, syns det ser veldig bra ut med sølvfargen opp mot den dype blåfargen.

Vuderer å gjøre noe lignende med mine vinterfelger i og med at de er blitt stygge med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit er en knæsj nyanse iaf ;-) I mørket, er det den typen nyanse som lyser mest opp ;-)

og vite felger på sort bil "lyser" nokså mye, men jeg tar poenget ditt ;-)

Skjønner veldig godt hva du mener :D Men var mer knæsjfarger (utenom hvit) jeg mente :)

Men bra vi skjønner hverandre! :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit er en knæsj nyanse iaf ;-) I mørket, er det den typen nyanse som lyser mest opp ;-)

og vite felger på sort bil "lyser" nokså mye, men jeg tar poenget ditt ;-)

Skjønner veldig godt hva du mener :D Men var mer knæsjfarger (utenom hvit) jeg mente :)

Men bra vi skjønner hverandre! :) hehe

Jupp! :) Jeg skal forøvrig ha lilla felger :P De er allerede lakket ;-) og ja, jeg skal ha en lilla detalj ;-) hehe... Stikk innom tråden min og se fargen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...