ls44mm Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Det har jo mye å si hvordan felger det er snakk om å da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Man trenger ikke ha noe annet i samme farge... ofte kan det ødelegge mer enn å gjøre det "gjennomført" Jeg har hatt hvite felger på min i mange år, og det har ALDRI vært en detalj som kunne passet i hvit på min bil... tvert imot! Så er ikke hvit en så knæsj farge, som f.eks neongrønn eller signalgul Trådstarter: Photoshop alt først. De minuttene på pc'en kan spare deg x-antall kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Nå er ikke hvit en farge heller da... ! Ædabæda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Trodde det var svart som ikke var farge? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Samma hva som ikke er farge. Mitt poeng er at hvite felger på biler som er sorte og all verdens farger ikke skriker ut "HER ER VI. VI ER 4 FELGER, OG VI LYSER OPP!! :D " like mye som en blå bil med neongrønne/signalgule felger. Som de i første post gjør. Det er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Trodde det var svart som ikke var farge? Eller? Begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 dette er felgene som kommer til å bli lakkert i så fall. forslag til farge? Personlig ville jeg ikke gjort noe med felgene der, syns det ser veldig bra ut med sølvfargen opp mot den dype blåfargen. Vuderer å gjøre noe lignende med mine vinterfelger i og med at de er blitt stygge med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hvit er en knæsj nyanse iaf I mørket, er det den typen nyanse som lyser mest opp og vite felger på sort bil "lyser" nokså mye, men jeg tar poenget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hvit er en knæsj nyanse iaf I mørket, er det den typen nyanse som lyser mest opp og vite felger på sort bil "lyser" nokså mye, men jeg tar poenget ditt Skjønner veldig godt hva du mener Men var mer knæsjfarger (utenom hvit) jeg mente Men bra vi skjønner hverandre! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hvit er en knæsj nyanse iaf I mørket, er det den typen nyanse som lyser mest opp og vite felger på sort bil "lyser" nokså mye, men jeg tar poenget ditt Skjønner veldig godt hva du mener Men var mer knæsjfarger (utenom hvit) jeg mente Men bra vi skjønner hverandre! hehe Jupp! Jeg skal forøvrig ha lilla felger De er allerede lakket og ja, jeg skal ha en lilla detalj hehe... Stikk innom tråden min og se fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Kjapp PS med forskjellige farger, kanskje kult, kanskje ikke, opp til hver enkelt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Kjapp PS med forskjellige farger, kanskje kult, kanskje ikke, opp til hver enkelt: Her er bildet av bilen min og kompisen min sin A4 med orange felger, han har også gule pærer i park og tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 http://images.bimmers.no/files/jxf1xrf7bgkn9rxxep0f.jpg Her er bildet av bilen min og kompisen min sin A4 med orange felger, han har også gule pærer i park og tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Rått. Tror kanskje det blir noe lillagreier. Det var tøft til den dype blåfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Rått. Tror kanskje det blir noe lillagreier. Det var tøft til den dype blåfargen ikke lilla... la meg nå ha den type farge litt alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå