gkw89 Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 ahaaa... visste jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 men det vi alle vet er at ingen liker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Bra med litt teasere! Motor bladet i FA er ganske bra, liker også at det er noen syke yachter der innimellom Keep em coming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Tipper jeg ikke blir mer populær av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Svin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg ser Sandven tar opp kampen med Autostrada om å selge nye Bentleyer til pengesterke nordmenn Men Autostrada er vel offisiell forhandler etter hva jeg har fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 fyttigrisen!!!! u lucky bastard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg ser Sandven tar opp kampen med Autostrada om å selge nye Bentleyer til pengesterke nordmenn Men Autostrada er vel offisiell forhandler etter hva jeg har fått med meg Autostrada er ikke offisiell forhandler nei. Men kommer mer om dette på tirsdag i FA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Holdt på å miste lappen og. Kom farlig fort opp bak det som viste seg å være UP ved Gardermoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 fortjente å miste den!!! (ja jeg kødder!Gikk det bra?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 hehe, kom i nærmere to hundre opp på siden av en lastebil. De lå og lurte foran den. Bremset KJAPT ned kan du si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 PYSE!!! Drive by, give the finger LIKE A BOSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Nærmere TO HUNDRE??!! Trodde den orket nærmer 300 jeg... Du må jo gi flatt jern og ikke små gasse ^^ Nei da, er bare missunlig! Bra det gikk bra med lappen. Kan umulig teste en bil uten å tråkke på, er som å date modell uten å få dyppa´n hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Jeg hadde vært uten sertifikat om jeg hadde slike biler. Han som hadde bilen kommenterte tørt "du må bare dra på for min del. Jeg ser etter UP"... Da er det moro! Wicky: Det hadde ikke vært den kjipeste måten å miste lappen på i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Helgejobbing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå