chrisnov Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Har kjøpt meg en Alpine PDX-M6 Mono forsterker. Lurer på om den klarer og drive en Pioneer TS-W3002D4? Monterte forsterkeren i bilen i dag (bare forsterker) Kablene som ble brukt er 10mm strøm og jord. Er litt usikker på om dette kan være litt i det miste laget, eller hva? Har en Pioneer TS-WX 303 sub med kasse ifra før, men lurte på om jeg skulle sette Pioneer TS-W3002D4 elemente inni om forsterker klarer å drive den. Kassen er ca 35,4L På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Kva skal du bruke suben til? Var da tynne strømkabler du har brukt! Du forteller ikkje kva slags type kasse det gjelder. Er vel innvendigt nettovolum du prater om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Kva skal du bruke suben til?Var da tynne strømkabler du har brukt! Du forteller ikkje kva slags type kasse det gjelder. Er vel innvendigt nettovolum du prater om? Skal bruke subben til musikk, dubstep osv.. Kassen er denne http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=30&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 No tenkte eg mest om du er ute etter lydkvalitet eller mest muligt lyd. Sia du har forsterkeren, er det vel berre å teste. Den skal nok klare å få ein del lyd ut av suben. Men eg ville nok ha koblet til litt tjukkere kabler til forsterkeren. Du har vel og forsterker til frontsystemet. det må jo klare å holde følge med suben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti86 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Du får nok endel lyd utav det settet, men langt ifra optimal. Hadde en 3001d4 sammen med en pioneer prs d1200, t.o.m. denne ble litt for liten. Kablene bør du oppgradere til 21 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Aaaaalt for tynne strømkable til den monoblokka. Minimum 21mm2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 smekker jo til med 50 kvadrat når man først tar bryderiet. Koster jo ingenting omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 og s¨bytter du ut kassen med en på 60 liter, samt 1 stk 4" basshull. pioneer subbene liker stor kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 og s¨bytter du ut kassen med en på 60 liter, samt 1 stk 4" basshull.pioneer subbene liker stor kasse Og hvor lang skal så denne porten være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Okei. Da skal kablene oppdateres. Mener dere at den monoblokken jeg har er for liten til 3002d4? Ang kasse.. Anbefalt kassestørrelse (portet) 34 Liter med 1 stk 3" port à 8,9 cm Og det er til 3002d4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Tror nok at med en litt større kasse og mer strøm så skal forsterkeren duge. Til en 12er så hørtes det veldig lite ut med 34 liter portet..... Mer effekt på elementet og lukket så hadde nok 34 liter funket godt. Slenge på 10 liter, 4" port på ca 30cm så burde det funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 og s¨bytter du ut kassen med en på 60 liter, samt 1 stk 4" basshull.pioneer subbene liker stor kasse Og hvor lang skal så denne porten være? sånn passe tror eg laget min port på 17cm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Okei. Da skal kablene oppdateres.Mener dere at den monoblokken jeg har er for liten til 3002d4? Ang kasse.. Anbefalt kassestørrelse (portet) 34 Liter med 1 stk 3" port à 8,9 cm Og det er til 3002d4 eg har brukt anbefalt kasse på min sub, spilte ok. i sin tid solgte biltema basskasser på 60 liter til 12" subb, denne kassen har jeg brukt på alle mine 12" subber jeg har hatt i tidene. ble en mye bedre bass, bedre dybde, mer dyp bass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå