Benum Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Noen som har prøvd å legge carbon film på taket på rød e36? vurderte å prøve det på min men er litt usikker på om det blir noe suksess Eventuelt noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ser fint ut det, men hvorfor ikke svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benum Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ser fint ut det, men hvorfor ikke svart? Tenkte på svart en stund men ble veldig usikkert på va som kom til å se best ut Men det er jo mye enklere å legge på film enn å lakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 er litt 2010 med 2delt lakk syns jeg Men skal du ha noe, ville jeg hatt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benum Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Kan hende det ja, men er ute etter at min røde e36 skal skille seg litt ut på en enkel og stilig måte noen forslag til noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Var en kar her i Tromsø som la carbonlook 3M film på sin E36. Skal visst være ganske greit å legge på viss man er 2 personer. Men det ser jo ikke ut i måneskinn. Skal det være carbon så må det være ekte. Noe jalladritt som man sleiker på synes ikke jeg noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Hiv inn et bilde av hvordan bilen er i dag så kan vi sikkert komme med forslag Sjeldne/gromme felger er nok det enkleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg skal foliere taket mitt snart, blir litt knot mtp takluka tror jeg... Fint med folie også, er bare og rive av når man blir lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benum Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Her er noen bilder av bilen slik den er nå eneste forskjellen er at nå er det xenon i tåkelyktene. Syntes at sideskjørtene "vises" litt for mye egentli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Sånn litt på sia, røde biler er veldig fint, og det ser ut som du har et strøkent eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benum Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Sånn litt på sia, røde biler er veldig fint, og det ser ut som du har et strøkent eksemplar Takktakk! Ja er ikke så mye man kan legge fingern på her Bilen var ganske strøken da jeg kjøpte den, men har nok flikket en del på den og! Men nå er det så mange her i strøket som har e36, så jeg tenkte jeg kunne fikse litt på utseende bare en smule slik at bilen skiller seg litt fra de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benum Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Jeg skal foliere taket mitt snart, blir litt knot mtp takluka tror jeg... Fint med folie også, er bare og rive av når man blir lei ta å sleng ut noen bilder her når du eventuelt får gjort det så får jeg se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Bilen så veldig bra ut slik den er nå, ville ikke ødelagt den med "carbon"- eller sortlakkert tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå