Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd å legge carbon film på taket på rød e36?

vurderte å prøve det på min men er litt usikker på om det blir noe suksess :?

Eventuelt noen som har bilder? :-)

Skrevet
Ser fint ut det, men hvorfor ikke svart?

t7qpjl0ndnuqvhnn4d8t.jpg

Tenkte på svart en stund men ble veldig usikkert på va som kom til å se best ut

Men det er jo mye enklere å legge på film enn å lakke

Skrevet

Kan hende det ja, men er ute etter at min røde e36 skal skille seg litt ut på en enkel og stilig måte :-)

noen forslag til noe annet jeg kan gjøre?

Skrevet

Var en kar her i Tromsø som la carbonlook 3M film på sin E36. Skal visst være ganske greit å legge på viss man er 2 personer.

Men det ser jo ikke ut i måneskinn. Skal det være carbon så må det være ekte. Noe jalladritt som man sleiker på synes ikke jeg noe om.

Skrevet

Hiv inn et bilde av hvordan bilen er i dag så kan vi sikkert komme med forslag :wink:

Sjeldne/gromme felger er nok det enkleste :wink:

Skrevet

Jeg skal foliere taket mitt snart, blir litt knot mtp takluka tror jeg... Fint med folie også, er bare og rive av når man blir lei :)

Skrevet

Her er noen bilder av bilen slik den er nå :-) eneste forskjellen er at nå er det xenon i tåkelyktene.

Syntes at sideskjørtene "vises" litt for mye egentli :?

9iidk78nacv071zdlrlv.jpg

9l0vqfwk85qdfifcmdn0.jpg

kpdv8y53ew1a9lkcbkw9.jpg

Skrevet
Sånn litt på sia, røde biler er veldig fint, og det ser ut som du har et strøkent eksemplar :applause:

Takktakk! Ja er ikke så mye man kan legge fingern på her :-)

Bilen var ganske strøken da jeg kjøpte den, men har nok flikket en del på den og!

Men nå er det så mange her i strøket som har e36, så jeg tenkte jeg kunne fikse litt på utseende bare en smule slik at bilen skiller seg litt fra de andre :-)

Skrevet
Jeg skal foliere taket mitt snart, blir litt knot mtp takluka tror jeg... Fint med folie også, er bare og rive av når man blir lei :)

ta å sleng ut noen bilder her når du eventuelt får gjort det så får jeg se! :-)

Skrevet

Bilen så veldig bra ut slik den er nå, ville ikke ødelagt den med "carbon"- eller sortlakkert tak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...