Gå til innhold

Noen som kjenner Morty999 her inne?

e36touring
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for alle innspill.

Dette er på ingen måte en tråd for og sverte noen som helst, men jeg har gjort en handel med han uten og få en vare.

Forhåndsbetalte vare + frakt, etter det så får jeg ikke kontakt med han og ingen vare har kommet.

Som sagt før her så er det ikke snakk om så mye penger, men er bare dårlig gjort av selger og ikke sende som avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg,at du legger ut her å lurer på hvordan han er.Når man betaler å selger ikke svarer,så begynner jo alle å lure,hvis man ikke kjenner personen/eller handlet med personen før.

Er lett for folk å si at dette er idiotisk å legge ut (men det er for dem har handlet med ham eller kjenner han.Regner nok med at folk hadde gjort det samme hvis dem var i din situasjon.

Å det du skriver er ikke noe teit å skrive selv om en sak har to sider,du skriver ikke noe negativt om personen uten om at du syns det er dårlig å ikke svare.Å det stemmer,tar 10sec å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo null og niks å si om dere har hatt gode erfaringer med han eller kjenner han. Fyren må jo bare aksjonere å ordne opp for seg.

To sider av en sak er greit nok, men da skal den være veldig god den andre siden i dette tilfellet.

Er bare glad jeg har vært borti en idiot når det gjelder kjøp og salg via nettet. Utrolig hvor irriterende det er uansett hvor lite penger det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morty virker jo seriøs nok han. Men å ikke svare etter nesten en mnd, er jo litt i overkant "rotete" Hadde han enda sagt at jeg ikke kan sende før den og den datoen, er det en annen sak.. Håper det ordner seg :) 1800 kroner er jo såpass mange kronasjer at det blir i overkant å "gi bort"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morty999 er bare dum...Dessverre... Han ordner alltid opp men det kan ta seriøst lang tid... Problemet hans er vel at han unngår eventuelle problemer så lenge han kan, helt til problemet er "In his face"... Han er ingen svindler, men klarer aldri å rydde opp fort nok...

Duden kræsja bilen min, og jeg sa at han kan fikse den når han kan.. Men nå, etter snart 3mnd er ingenting gjort...han svarer sjeldent på sms/tlf/msn/facebook og når han svarer så har han glemt tlf hos noen,er syk, glemte seg,sovna...standard unnskyldninger..

Anyway...Fortsett å ring og mas på han og han ordner opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morty999 er bare dum...Dessverre... Han ordner alltid opp men det kan ta seriøst lang tid... Problemet hans er vel at han unngår eventuelle problemer så lenge han kan, helt til problemet er "In his face"... Han er ingen svindler, men klarer aldri å rydde opp fort nok...

Duden kræsja bilen min, og jeg sa at han kan fikse den når han kan.. Men nå, etter snart 3mnd er ingenting gjort...han svarer sjeldent på sms/tlf/msn/facebook og når han svarer så har han glemt tlf hos noen,er syk, glemte seg,sovna...standard unnskyldninger..

Anyway...Fortsett å ring og mas på han og han ordner opp...

There is other solutions to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det blir litt for dumt når du prøver å fremstå som en "bad boy" som avstår fra å utsette Mortey999 for vold fordi du kjenner han, når folk som vet hvem du er, sier du er omtrent like farlig som en kurv med teddybjørner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...