Elliott Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 har fått testa diffen min skikkelig nå de siste dagene, å det er vell verd pengene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Fredrik: Kjøpte den hos et firma i California som heter Autobahn ett eller anna, huska ikke i farta. (Via Ebay) Diskuterte meg til en knallpris med frakt. Mats: Ja jeg gleder meg veldig til det nærmer seg vår å jeg kan hente bilen fra vinterlagringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Da er diffen kommet i hus. Tok av baklokket for å inspisere inni, og lakka det i samme slengen og fylte opp med ny olje. Bilde av diffen: Tok samtidig fatt i dekslene som ligger mellom eksos og mellomaksel. Di var blitt litt brune å stygge så jeg pusset det helt ned og lakket dem opp med samme gråfarge som lokket til diffen. Før og etter bilder: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Snasent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 så ikke at du skrev "lakkerte" så tenkte "hva i helvette har han pusset de dær med?!" Men ser nå at du lakket dem, ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Tøøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Er det noen her som har klart å fått på plass en luftfilterboks i en E30 med m50? Isåfall er jeg interisert i å høre vilken boks det var. Ja, orginalboksen fra e36 m-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 det lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Snasent Takk for det! så ikke at du skrev "lakkerte" så tenkte "hva i helvette har han pusset de dær med?!" Men ser nå at du lakket dem, ser bra ut Hehe, dem er nok pusset og lakkert ja. Lånte en pussemaskin fra Benny, kaller vell den for negermus om jeg ikke tar helt feil? Grunnet med noe ruststopp grunning og lakket med vanlig grå lakk. Tøøft Er det noen her som har klart å fått på plass en luftfilterboks i en E30 med m50? Isåfall er jeg interisert i å høre vilken boks det var. Ja, orginalboksen fra e36 m-50 Dette lurer jeg også på! Prøvde på den originale E30 boksen, men det var ikke snakk om. (Passer jo heller ikke på LMM) Så hvis noen vet om en boks som passer så vil jeg høre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Ja, du ser det på bilde der at vi brukte den originale boksen fra 325i e36. Bare å sette rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Ja, du ser det på bilde der at vi brukte den originale boksen fra 325i e36. Bare å sette rett på. Misforstod deg litt først. Trodde du lurte på om jeg viste om det var plass. Ser jo på bildet at det skal gå. Da blir det en sånn om dem steiler på biltilsynet for det åpne filteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans_O Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Fint og flott d me d luftfilterboks, men stiller spørsmål med e30 som har abs enhet, da kan du bare glemme å skvise neddi en slik luftfilterboks. Tror ikke biltilsynet kan påtvinge deg en luftfilterboks der det ikke er plass til en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Tøff bil du har - følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Ja, du ser det på bilde der at vi brukte den originale boksen fra 325i e36. Bare å sette rett på. Den på bildet der har vell kanskje ikke ABS? Det har jeg på min og den styreboksen der tar mye plass! Tøff bil du har - følger med Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Den har ikke abs nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå