noekult Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Det går! Edit, får vel sette det opp stort slik at alle interesserte får det med seg: Kolonnekjøring fra Oslo, samles på Bilia Stenshagen: Foreslår samlet kjøring fra Bilia Stenshagen 10:15 med avreise 10:30 i følge gulesider tar det ca 40 min opp, så det passer jo sånn høvelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 blir vell med på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Sees der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Henger meg nok på Oslo-kolonna. E jo bare et par mil ekstra Ingen andre fra Sørlandet/Telemark som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Jeg skal muligens oppover. Må se det litt ann. Har igrunn ikke lyst til å kjøre så langt uten 4hjulskontroll:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Kommer en tur jeg også. Er det noe du trenger hjelp til kan jeg komme tidligere og også hjelpe til med noe på lørdag om det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Det er nå til søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 jess, kun 2 dager til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Jeg vet det er på søndag. Bare tilbød meg å hjelpe til om det trengs på lørdag. Kan jo hende det er noe som må ordnes litt før alle kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 siktet mer til davida jeg, tror han var usikker på om det er denne søndagen eller neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Gode saker! Kanskje jeg tar turen! Må bare sjekke noen ting først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Til alle som har tilbudt seg og hjelpe, det er veldig hyggelig av dere , men jeg tror det går greit. Gleder meg nå jeg, ser ut for at været blir greit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Er klar for treff nå. Prøveskilter er leid, så nå håper vi på regnfri søndag. Ser alpina`en er ferdig også. Nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Blir hyggelig å treffe deg igjen Ronny, særlig med noe annet enn audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Hørte rykter om at du hadde fått tak i denna touringen. Har mysa mye på den i området her over mange år. Knall tøff bil som havna i rette hender Må jo ta en tur jeg også siden det er BMW treff rett borti gata Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå