Z1 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Hmmmmm må vi ha vinter dekk over solihøgda ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Kan du ikke bare ta 4-hjulstrekker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Kan du ikke bare ta 4-hjulstrekker`n Jo ...tar med tau så kan dere henge etter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Var en tur innom der idag, ser bra ut! Ble noen meter med svarte spor inni skogen og gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Det er morro å lage svarte spor. I morgen hadde jeg satt pris på at det tas hensyn til naboer og andre langs veien, tenker da på fart og burning, er kanskje litt "gubbete", men jeg eier plassen vi skal være på, og skal drive virksomhet der også på mandag Håper ikke jeg legger noen demper på dette, det er ikke meningen Satser på at alle kommer for og se mange flotte biler, høre på biler, stemme på biler og treffe hyggelige mennesker med samme interesse. Vi sees i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Syns ikke at du legger demper, lov å gi retningslinjer. Sees ja, hils gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Hvor mange biler er det som kommer imorgen ? Gleder meg til treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Har ikke hatt noen påmelding, så har ikke oversikten, men det blir nok en del Har jo ikke annonsert dette andre steder enn på bimmers, vil se litt hvordan dette går, så får vi se på oppmøte og tilbakemld om dette er noe vi skal ta videre til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Bimmern er hvertfall nyvaska og gleder seg til treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Bimmern er hvertfall nyvaska og gleder seg til treff samme her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Snart her også! Skal ut å godgjøre bilen nå, hehe Snakkes ved Bilia Stenshagen klokken 10:15 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Faen skulle skru på eksosen istad så knakk bolten til feste, jaja får kjøre golf til BMW treff istede da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Da er bilen ferdig gnikket og klar for treff... Får håpe de skyene som er meldt i morgen ikke drypper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Da er bilen min klar og ferdig gnikka! Snakkes i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Da er bilen ferdig gnikket og klar for treff... Får håpe de skyene som er meldt i morgen ikke drypper! Så ikke så gæernt ut på tv2 været nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå