Lars89 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Virker som dette blir veldig bra. Tar nok turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Artig med så mye respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Er det slik at BMWCCN-treffet på Valle Hovin den 5. mai er for medlemmer KUN? Hvis ikke, vil det koste mer for oss ikke-medlemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Jeg var på BMWCCN vårmønstringa i fjor uten å være medlem. Det var/er gratis, og du kan melde deg inn der om du ønsker det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Blir nok meget bra dette John. Må vel låne meg prøveskilter på 6 serien og komme bortover. Hvis det er en del biler som er fra drammen som skal bortover, så kunne vi kanskje prøvd og kjørt bortover sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Det blir stas og lufte seksern Ronny, gleder meg til og se den. Vårmønstringa er vel åpen for alle. Det er treffet mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Mulig jeg dukker opp med bruksbilen hvis den ikke byr på enda noe uforutsette problemer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Får se om jeg kan ta meg en tur med Csi'en. Ikke akkurat noe utstillingsbil da, men fantastisk kjøreglede:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Ja jeg synes du skal ta deg en tur med 6 serien. Man må jo bruke bilene selv om de ikke er utstillingsbiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Dette blir et treff for alle, små og store, nye og gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Ser allerede veldig frem til dette treffet. Responsen har vært knall, selv på så kort tid. Sprer seg som ild i tørt gress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Bra initiativ Skal prøve å få det inn i kalenderen og samtidig dratt med meg noen andre BMW petrolheads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Får se om jeg kan ta meg en tur med Csi'en. Ikke akkurat noe utstillingsbil da, men fantastisk kjøreglede:) Fra Nordland?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Får se om jeg kan ta meg en tur med Csi'en. Ikke akkurat noe utstillingsbil da, men fantastisk kjøreglede:) Fra Nordland?!? Tja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Får se om jeg kan ta meg en tur med Csi'en. Ikke akkurat noe utstillingsbil da, men fantastisk kjøreglede:) Fra Nordland?!? Tja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå