Sannor Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Du som skulle ha den 3-serien ja! Studerte den litt i hallen på Bilia når vi fikk den inn Begynner å få en fin og rød parkeringsplass nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Jada Kommer du på treff da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Gleder meg til treffet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 jeg kommer e30 min er ikke noe glansbilde men den går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Kommer muligens jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Jada Kommer du på treff da? Jeg som er vaskegutten på Bilia, hilser på deg neste gang jeg ser deg Har ikke lappen enda, er bare 17. Men jeg skal prøve å få med noen som kan ta bilen min innover, jeg kommer ihvertfall å ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hva sier folket til felleskjøring fra Oslo området ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hva sier folket til felleskjøring fra Oslo området ? Er med på den. Shell på Maritim ved Stenshagen, er kanskje et bra sted å samle folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Håper å ta turen jeg også. Må prøve å få med seg det man kan da bilen blir brukt så alt for lite. Kjempeinitiativ, johnja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hva sier folket til felleskjøring fra Oslo området ? Er med på den. Shell på Maritim ved Stenshagen, er kanskje et bra sted å samle folk? Ikke helt sikker på hvor det ligger, men det finner man vel ut Noen fler som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Her jeg tenkte på. http://www.gulesider.no/firma/shell7-el ... 0000731011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Jeg kommer dersom været ikke er dårlig på bmw treffet imorgen på vallehovin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Jeg kommer dersom været ikke er dårlig på bmw treffet imorgen på vallehovin. Så dersom været er bra i morgen, så kommer du på treffet 3. juni? Hehe, du er hjertelig velkommen også til Røyse http://kart.gulesider.no/m/9Gjc3 Her er området treffet skal være på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Må vel ha et skikkelig opplegg på stemminga, sånn at man får inn flest mulig stemmesedler. Tror vel egentlig at det skal være greit. Det er bare å gjøre som i Tønsberg, oppfordre til stemming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Ja gjør det! få kny og glenglen til å ta seg av det, så får du inn nok av stemmer tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå