bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Da er felgene mine klare til å hentes fra lakkering.. Sette på dekk og på bilen til torsdag. Gleder meg! Post bilde når du har fått dem på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal jeg gjøre! I løpet av torsdagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal jeg gjøre! I løpet av torsdagskvelden! Hvordan bil skal de på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal jeg gjøre! I løpet av torsdagskvelden! Hvordan bil skal de på ? 1-serien min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal jeg gjøre! I løpet av torsdagskvelden! Hvordan bil skal de på ? 1-serien min Ok Ser du bor i lillestrøm. Da kommer jeg hvertfall til å kjenne deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 mye inspirasjon her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Ok Ser du bor i lillestrøm. Da kommer jeg hvertfall til å kjenne deg igjen Hehe! Du får stoppe meg neste gang du ser meg da! Eller blinke med lysene hvertfall.. Kommer til å kjenne meg igjen forfra også, har lakkert grillen i samme farge! Alt blir montert og tatt bilde av til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Ok Ser du bor i lillestrøm. Da kommer jeg hvertfall til å kjenne deg igjen Hehe! Du får stoppe meg neste gang du ser meg da! Eller blinke med lysene hvertfall.. Kommer til å kjenne meg igjen forfra også, har lakkert grillen i samme farge! Alt blir montert og tatt bilde av til torsdag Åja! Du får blinke på meg oog. Facelift e46 med hvite 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg har GS hypertrack nå... gunmetal senter å blank kant.. Men plager meg så inntenst at bakfelga ikke bygger mer ut... forfra ser bilen så jævlig kjip ut bak syns jeg =( Så har lyst på nye! Å da er tankene rundt bbs ch, "bbs lm" i 9,5 og 11x19".... csl hjul... å uansett hvem felg det blir så blir di meeeeeeeeest sannsynlig lakkert gule!!! Å bilen blir mest sannsynlig foliert mørkmattgrå... Liker stuket på di bilene som er postet her fra statene osv... LOVE IT!!! Tror det blir mye av dette i norge framover å såå Liker felger som bygger ut endel å gjerne litt concave! Gleder meg til å se hva jeg ender opp med =D Forhåpentligvis får bilen en makeover før 19 mai =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg har GS hypertrack nå...gunmetal senter å blank kant.. Men plager meg så inntenst at bakfelga ikke bygger mer ut... forfra ser bilen så jævlig kjip ut bak syns jeg =( Så har lyst på nye! Å da er tankene rundt bbs ch, "bbs lm" i 9,5 og 11x19".... csl hjul... å uansett hvem felg det blir så blir di meeeeeeeeest sannsynlig lakkert gule!!! Å bilen blir mest sannsynlig foliert mørkmattgrå... Liker stuket på di bilene som er postet her fra statene osv... LOVE IT!!! Tror det blir mye av dette i norge framover å såå Liker felger som bygger ut endel å gjerne litt concave! Gleder meg til å se hva jeg ender opp med =D Forhåpentligvis får bilen en makeover før 19 mai =D Brukernavnet passer deg godt Hørtes kult ut det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg har GS hypertrack nå...gunmetal senter å blank kant.. Men plager meg så inntenst at bakfelga ikke bygger mer ut... forfra ser bilen så jævlig kjip ut bak syns jeg =( Så har lyst på nye! Å da er tankene rundt bbs ch, "bbs lm" i 9,5 og 11x19".... csl hjul... å uansett hvem felg det blir så blir di meeeeeeeeest sannsynlig lakkert gule!!! Å bilen blir mest sannsynlig foliert mørkmattgrå... Liker stuket på di bilene som er postet her fra statene osv... LOVE IT!!! Tror det blir mye av dette i norge framover å såå Liker felger som bygger ut endel å gjerne litt concave! Gleder meg til å se hva jeg ender opp med =D Forhåpentligvis får bilen en makeover før 19 mai =D Brukernavnet passer deg godt Hørtes kult ut det da Hehe ja Faen jeg hater å gjøre litt å litt Skulle vært millionær så mann kunne gjort alt helst igår! =D Men litt gøy å gjøre litt å litt å, for gjør mann alt med engang så har mann jo ikke no mer å se framtil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg har GS hypertrack nå...gunmetal senter å blank kant.. Men plager meg så inntenst at bakfelga ikke bygger mer ut... forfra ser bilen så jævlig kjip ut bak syns jeg =( Så har lyst på nye! Å da er tankene rundt bbs ch, "bbs lm" i 9,5 og 11x19".... csl hjul... å uansett hvem felg det blir så blir di meeeeeeeeest sannsynlig lakkert gule!!! Å bilen blir mest sannsynlig foliert mørkmattgrå... Liker stuket på di bilene som er postet her fra statene osv... LOVE IT!!! Tror det blir mye av dette i norge framover å såå Liker felger som bygger ut endel å gjerne litt concave! Gleder meg til å se hva jeg ender opp med =D Forhåpentligvis får bilen en makeover før 19 mai =D Brukernavnet passer deg godt Hørtes kult ut det da Hehe ja Faen jeg hater å gjøre litt å litt Skulle vært millionær så mann kunne gjort alt helst igår! =D Men litt gøy å gjøre litt å litt å, for gjør mann alt med engang så har mann jo ikke no mer å se framtil Nei, du har et poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvit på rød bil Når jeg ska invister i helt nye felger.. blir det noe som det hær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Da er mine rødlakkerte felger på! Skal få tatt bedre bilder så fort det ikke er mørkt og grått ute! Lyset har mye å si på fargen på felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Da er mine rødlakkerte felger på! Skal få tatt bedre bilder så fort det ikke er mørkt og grått ute! Lyset har mye å si på fargen på felgene![ Bilde ] Oi. Hehe. Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå