Mooern Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 noen måte å 0 stille feilkoder i hjernen på e39?? ta av batteri + i 20 min?? eller andre lurer løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Skal vel gjøre susen og ta av batteriet i en halvtimes tid ja, såvidt jeg vet pleier dette å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooern Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 ok tusen takk da får jeg fixe det nå takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hva er det du skal nullstille/fikse, og hjalp det å koble fra batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 det fungerer ikke å koble fra batteriet da dette ikke sletter flashminnet i hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooern Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 ok ,nei tenkte om det er samme opplegg som på audi, tar av batt i 20 min så fjærner den feil koder i hjerne , men kjører du å feilen fortsatt er der kommer de på ny , men sånn er d ikke på bmw asså :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 upraktisk da. må stille klokka,da jo om du tar,av batteriet... sliiiiit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå