Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk du 2000 i bot fordi du hadde ''stanceworks'' klistremerke på frontruten? :S

Hvorfor ble du stoppet og hvorfor fikk du kjøreforbud?

Man får kjøreforbud for mindre dekkstrekk, smalere felger og høyere bil enn dette, så er vel ikke så rart egentlig, selvom det er veeeldig synd.

For du har en fantastisk pen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grei no grunn til få fjerna sw stickersen nåda:p men som jeg sa tidligere, jævlig kjipt! Vist jeg får tid til og hjelpe deg før utreise så skal jeg det;) men når får du inn til dem og fjerna kjøreforbudet da? Hils gjengen på frøya da, kanskje jeg rasker med meg kamerautstyret og kjører utover i morgen tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er ikke for å strø salt i såret.. men dette er uungåelig i denne byen! har selv hatt mine runder med denne gjengen! skal da sies at jeg fikk godkjent d gammle rakklet av en astra med 19" å justerbart i tilleg er det en smule strekk, av den vanskeligste av dem alle på BT! meen.... man trenger DOKUMENTASJON!!! +å oppfylle krav om klaringer! sprutsone! både forrover å bakover! en annen ting er jo at BT er på konstant utkikk etter bilene deres! (har dette fra meget sikkre kilder) så da er det nok bare en ting å gjøre! få bilen godkjendt! å bruk den med god samvittighet! men du skal ha d.. bilen er LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......hjelper ikke hvor mye dokumentasjon man har, fordi man får uansett ikke godkjent en bil her i Norge med det utseende som er tøft. Sprutvinkel, som du nevnte, blækkbankarn, er vel meget vanskelig og få innenfor med slik dekkutrustning og felgbredder som "vi" liker..;) Så her er det vel bare og vise bil, og sette den tilbake til "normal" stand igjen etterpå, så får de heller få gleden av å vinke inn enda en gang.

Kjenner jeg koker over at du får 2000kr i bot for d latterlige klistermerket oppe i ruta. Hadde skjønt det om du hadde en streamer som gikk ned til midten av ruta. Men de kunne heller sagt at du kunne rive det av..

Apropo rive av, vet noen andre som skulle hatt enkelte ting revet av #-o:lol:

Makan til fjolledukker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er rett d jørgen! men nå er d nå sånn en gang at vi bor i verdens strengeste land når det gjelder ombygging av biler! å reglene er jo like for alle! uannsett hvor teite de er! å pulsen blir like hysterisk høy når jeg blir stoppet å får det ene idiotiske etter det andre, feks at ting de har godkjent på bilen fra før av! å har bildedokumentert! vistnokk ikke er godkjent når du blir stoppet! da får man VIRKELIG!! lyst til å rive av både det ene å d andre på vedkomende! men i dette tilfellet,vil sikkert det lureste være å få bilen til å se så lik ut som mulig ved kontroll.få den godkjent! så montere felger/senk slik det var! bare husk at for hvær gang enn blir stoppet med det samme problemet blir det værre å få bilen ijennom kontroll!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...