Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Hm, minnes vagt at det finnes to forskjellige, "ny" og "gammel" - husker ikke forskjellen. Så finnes de jo i to innpress.

Uansett, den kanten er rå liten. Tenkte ikke over om den var der, eller ikke, når jeg begynte med malingsfjerneren. Pga felgens utforming faller maskeringa seg naturlig. Kant eller ei. Om det var det du tenkte på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mim hjula er faktisk ikke så dumme som vinterhjul, tåler en god del og kommer helt ut i buene, og ser ikke så dumme ut! :)

Syns de funker jeg ja, fine hjul egentlig, syn de ikke finnes i grovere dim:p

Idag ble felgene "ferdige", fikk seg nye ventiler, og nye dekk.

Er som sagt ingen show finish, kun fort gjort for at de skulle se bedre ut. Med tiden kommer jeg til å ta de ordentlig, eller lakke de.

Raskt spylt over, og klar for dekk

du6e8epa.jpg

Her med nye dekk i 195.55.15

2epebuba.jpg

Skulle virkelig hatt 195.50.15 - som faktisk ser bra ut.. Trodde ikke 55 profil skulle bli så ille. Hadde jeg vist det hadde jeg gått mer inn for å finne den dimmen. Desverre er det en dyr/vanskelig dim å finne, med pigg.

Dette skulle skje fort, å ble derfor sånn, enn så lenge. Gjennstår å se hvordan det blir på bilen, kommer bilder i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iknow, men fikk for meg at det var dårlig deal å kjøpe billige kinadekk, uten pigg, derifra. Når jeg sjekka var der i hvertfall ikke noe fornuftige 195.50 piggdekk der:/

Om noen har gode erfaringer så vil jeg gjerne høre? :P

Blir det helt påtrynet så kjøper jeg nye, og selger disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige felger ;)

Husker godt når jeg kjøpte en rimelig strøken 323i E21 i 1996 der det sto slike felger på.. Den bilen hadde jeg sendt lange blikk etter i lengre tider, for den var jo så flott med de felgene på... :)

Et halvt år etterpå satt jeg 17" Borbet C felger på den, og det var jo endå råere... :) Det var jo ingen som hadde 17" på den tida....

Skal si tidene forandrer seg, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offf, denne bilen er så sinnsykt gjennomført på høyt nivå! Litt enig og uenig ang. de bakstussene..

Tror de felga der kan bli bra! ser ut som et godt utgangspunkt :)

Takk, samme som meg det ;) blir forandring i vinter - om jeg får tid til denne. Første pri er dashbord, obc, og rette/ sveise frontplata. Så har jeg noe på lur, samt leter litt etter nye felger.

Var det sånn at du har en e30 stående ?

Ja stemmer det, har en E30 2dørs stående, har lagd en prosjekttråd, så vi for vente og se på om det blir noe pågangsmot i vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) Noen som er kjappere i vendingen enn det jeg er :lol:

Hva pusset du med? Papir med forskjellig sand, våtslip og polering eller?

Jeg dro over med en eksentersliper med veldig fin pad, for å få bort det værste av eiringer. Deretter 800 vått, 1200 vått og så mguires "hotwheels" polerings pasta. 2 av felgene begynte jeg med 400 vått.

Som sagt, det ble ikke super shiny. Skulle nok gått litt grovere og vært nøyere for å få det skikkelig blankt :)

Herlige felger ;)

Husker godt når jeg kjøpte en rimelig strøken 323i E21 i 1996 der det sto slike felger på.. Den bilen hadde jeg sendt lange blikk etter i lengre tider, for den var jo så flott med de felgene på... :)

Et halvt år etterpå satt jeg 17" Borbet C felger på den, og det var jo endå råere... :) Det var jo ingen som hadde 17" på den tida....

Skal si tidene forandrer seg, hehe...

hehe, ja tiden forandrer seg :P ser for meg at den kledde 15 mim minst like godt. Har du lagt noen planer for hvilke felger som skal på peters cabben da ?

Ja stemmer det, har en E30 2dørs stående, har lagd en prosjekttråd, så vi for vente og se på om det blir noe pågangsmot i vinter :)

Riktig, har funnet prosjekt tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mim felga er sikkelig kule på E30, mer tidsriktig skal du leite etter. Er det 13 eller 15 innpress på disse?

Så også noen klaga på at eksosen synes så godt på bilen din. Jeg mener det er noe av identiteten til prefacelift e30. Synes det er penere enn div sjørter det går ann å tre på rundt der. Regner med å se bilen din på treff til sommeren igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mim felga er sikkelig kule på E30, mer tidsriktig skal du leite etter. Er det 13 eller 15 innpress på disse?

Så også noen klaga på at eksosen synes så godt på bilen din. Jeg mener det er noe av identiteten til prefacelift e30. Synes det er penere enn div sjørter det går ann å tre på rundt der. Regner med å se bilen din på treff til sommeren igjen :)

Enig, stod imellom mim, eller krysseik hjul. Er et 13 på disse.

Ganske enig der, derfor jeg ikke peiser de inn, og opp. Litt justering blir nok gjort men:)

Satser på å dra på de treffa jeg rekker. Enten med den sorte, eller den sølv;)

Jeg hadde 195/50X15 vinterdekk på en E30 M-Tech med 60mm senk.

Det var nesten ikke brukbart på vinterføre, var snøplog overalt. #-o

Hehe, ser den. Vi har sjeldent så dyp/mye snø, så blir neppe noe stort problem, uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mim hjula er faktisk ikke så dumme som vinterhjul, tåler en god del og kommer helt ut i buene, og ser ikke så dumme ut! :)

Syns de funker jeg ja, fine hjul egentlig, syn de ikke finnes i grovere dim:p

Idag ble felgene "ferdige", fikk seg nye ventiler, og nye dekk.

Er som sagt ingen show finish, kun fort gjort for at de skulle se bedre ut. Med tiden kommer jeg til å ta de ordentlig, eller lakke de.

Raskt spylt over, og klar for dekk

[ Bilde ]

Her med nye dekk i 195.55.15

[ Bilde ]

Skulle virkelig hatt 195.50.15 - som faktisk ser bra ut.. Trodde ikke 55 profil skulle bli så ille. Hadde jeg vist det hadde jeg gått mer inn for å finne den dimmen. Desverre er det en dyr/vanskelig dim å finne, med pigg.

Dette skulle skje fort, å ble derfor sånn, enn så lenge. Gjennstår å se hvordan det blir på bilen, kommer bilder i morgen;)

Du får noen som heter aez raceon eller noe som er veldig like i 16x 9:-), roaldj hadde sånne på sin E30:)3u3yhyja.jpgu2aty9am.jpg

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...